17 Haziran 2010 Perşembe

I love strawberry:)


kozmosimin gazına gelip aldığım iki ürün daha :)
bunları okadar güzel anlatmıştıki ne zamandır gözük strawberry de bu ürünlerin indirime düşmesini bekliyordum:)
nihayet 16 liraya düşünce anlattığı iki ürünü kaptım
bunlar nemi;

scott barnes loose powder
24 KT bronze
vede diamond dust (yani elmas tozu)

bi önceki kampanyadan aldığım karamel rengi loose powder kutusundan biraz daha küçük ama gramajları aynı
bakalım beceripde kullanabilecekmiyim.

gelelim scott barnes a :) ünlü mua ların muası jenifer lopezin o muhteşem makyajını yapan adama:) google da bu ismi yazıpda görsellere tıkladınız mı hiç:) ne olur bi bakın resim koyamadım üzgünüm. adam hakikaten çok hoşmuşşşş
halen hoş ama o elmacık kemiklerindeki ve dudaklarındaki silikonlar inanılmaz itici durmuş o güzel yüzünü niye öyle yapmış anlamadım gitti. yaw bu ameliyatı yaptırıp bide paramı veriyorlar onu anlamıyorum.
gidiyorsunuz dr. yaa dr. yüzümü öyle bi yapki patlangoç gibi olayımmı diyosunuz aynı bizim son örnek demet akbağ gibi iyyyyk :(
neyse adam işinde usta ne yapalım okadar makyaj yapmakdan kendine de ufak rotuşlar yaptırmış keşke yaptırmasaydı:) birde scott barnes makeup video diyin bi arayınn adamın makyaj yaparken hareketlerini seyredin muhteşem blusshhhhh , blushhhh , blusssh, blusshhh, blenddd , blenddd, blenddd , blendd diye diye yaptığı bir video vardı :D
merak ettinizmi hadi eller klavyeye google a :)
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)