28 Haziran 2010 Pazartesi

kedoşum neredeyse kaçıyordu:(

h.sonu yazlığa gittik . evde bahçeye bel tasmasıyla çıkarmıştım. ama çok kısa bir süre . yazlığımız müstakil bir ev . eee kediler meraklı bakınmak istedi. bel tasmasını takdım çıkardım sürekli kokladı durdu. ertesi akşam bel tasmasına uzatma aparatı olan diğer tasmayı ekledik başladı gezinmeye sonra bi ara ağacın etrafında çok dolanınca tasmayı sabitledim o panikle benim minnoşum bel tasmasından kurtuldu kaçmaya başladı ben çığlık çığlık eşim çağırıyor gelmiyor:( ben arka bahçeye gittim yan siteye atlamasından korktum. bi ağaca tırmanırken eşim yakaladı ama elini bacağını o panikle bizim kedoş biraz parçaladı:((( hemen içeriye aldık. sonra ben eşimden bi fırça yedim. ama kedoşumu yakaladıkya fırça atıyor ama ben yarı mahçup yarı sevinçli itiraz bile etmedik.

sonra düşündük acaba onu içerde tutmakla haksızlıkmı yapıyoruz???? biz onu 6-7 aylıkken sokakdan aldık sokakda besliyorduk ama kışda geliyordu peşimizden hep bakıyor balkonumuza karşı sürekli miyu miyu yapıyodu. acaba eve hapsettikmi keşke hep müstakil bir evimiz olsada o dilediği gibi girip çıksa ama yaa giderse . ekimde 2 sene olacak eve alalı bu saatten sonra ona böyle birşey yapmak yavruşumun sonu olur. siz neler düşünüyorsunuz acaba iyilik yapmak isterken kötülükmü yapıyoruz? dışarda kalsaydı arabaların altında kalırdı onun ölüsünü bulucam diye çok korkardım.

kuşumdan sonra kedimde kaçıp gitseydi 1 haftada yaşadığım ikinci kayıp olacaktı. hem yazlığıda bilmiyorki çıkıp geri gelemezdi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)