17 Haziran 2010 Perşembe

kristal küre nin mac talihlisi kimmm:) tabiki ben



dün akşam şeytan beni dürttü hadi yıldız git bi bak şu siteye kim kazanmış dememle gözlerim parladı
evet evet talihlilerden bir tanesi benim.
çok sevindim. yarışma m.a.c ile ilgili düşüncelerdir. valla beni tanayan bilir m.s.f aşkımı vallahi nasıl
güzeldir onlar öyle nasıl cezbedici bana kesinlikle ürünler içersinde en baştan çıkartıcı m.s.f ler geliyo

ama bir tane bile yok , bakıyorum bakıyorum almıyorum:( kozmetiğe çok para harcadım belki içlerinden bazıları amann seninkide paramı der , tabiki bir just make up değilim onlar benim gözümde hakikaten kolleksiyoner
bayıldım bayıldım bayıldım seyrederken.

resimdeki ürünleri kazandım dört gözle bekliyorum:) tekrar tşk.ler kristalcim şekerim . keşke mac beni duysada içinede bir tane msf atsa:) ;) yüzsüz yıldız :D

benim hediyelerimede az kaldı çok heyecanlanıyorum. umarım kazanan arkadaş beni halen takip eden birisi olurda çabuk ulaşabilirim;)

bollll şanslar hepimize;)



dün pumpkinin allıklar ile ilgili videosunu seyrettim dibim düştü :)

4 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)