5 Temmuz 2010 Pazartesi

ayrıntılı makyaj

resim beklersiniz ama koymicim kızlar:) cesaretim yok halen yüzümü koymaya. zaten resimde çekemiyorum:)
pazar günü yakın bir tanıdığımızın düğününe giderken ayrıntılı bir makyaj yapayım dedim anam ne zormuş:)
baktım vallahi bütün herşeyim var malzeme olarak başladım sürmeye:)
ilk olarak nemlendirdim cildimi (clinique ddf )
elf eyelid primer göz kapaklarıma
elf face primer tüm yüzüme
biraz bekledim yüzüm biraz çeksin diye (tabire bak:) )
göz altlarıma lancome effacernes kapatıcı
tüm yüzüme scott barnes (hastasıyım bu adamın:) ) loose powder caramel
bronzer olarak yine scott barnes 24 KT bronz (ahh kozmosim ahhh onun gazıyla almıştım)(pumpkinin uygulamasını seydetmiştim uygulamaya çalıştım )
allık olarak revlon golden affair naughty or spice
aydınlatıcı olarak yine scott barnes diamond dust
gözlerime önce nyx in pearlmania (sanırım böyle yazılıyordu) toz pembe pigment
gölgeleme olarak yine scott barnes (karbon rengi ) far la yaptım sonra blend ettim(vay anam vay tabirlere bak)
dudaklarıma nyx in lip gloss real nude
sonra tekrar göz altlarıma baktım ve biraz elf in studio serisinden Under Eye Concealer & Highlighter sürdüm
en sonda hesapda gg den aldığım (kazıklandığım) fırça setinden kocaman fanı ile şöyle bi süpürdüm:)

şunu söyleyebilirim süre kısıtlı olmasa daha zevkli olurdu makyaj yapmak ama ben süreyi hesap edememişim arka arkaya sürüyorum eşim daha bitmedimi diye içerden uyarıyor:) ilk defa saçlarımı yapmadan makyajımı bi taç la geriye atıp yapmıştım (banyodan çıkar çıkmaz kurutmadan) sonrasında saçlarımı yaptım
fön makinesi ile kafamı öne eyip kuruttum sonra bir kaç fırça darbesi ile önlerini şekillendirdim(saçlarım kısa ) istedğim şekli alıncada loreal professionnel Tecni.Art Sabitleyici Jöle (kesinlikle tavsiye ederim ) ve daxın mor teneke kutusunda olan biraz yağlı Super-Neat ile şekil verdim . en son taft ın spreyini boca ettim.
bütün gece ne makyajımda (biraz allığım uçmuş:) ) nede saçlarımda bir dağılma olmadıki deniz kenarında açıkda bir düğündü nem anormaldi ama benim saçlar yeni yapılmış gibiydi:) ahh keşke gösterebilseydim:)

böyle kızlar, eee bundan ne anladık hiçbir resim v.s. yok sadece konuştun geveze diyebilirsiniz eşimden tam not aldım makyaj ve saçlarım konusunda:)

valla yazarken yoruldum yahu nasıl yapmışım ben bunca şeyi:) bu makyajı hergün bu kadar ayrıntılı yapan varmı aranızda? vakti nasıl buluyorsunuz

2 yorum:

  1. :)) maşallah kullandıgın ürünlere bakarsak harika bir makyaj cıkartmıssındır ortaya :D

    YanıtlaSil
  2. şekerim walla ben okurken yoruldum :) bu kadar uğraşa bi foto çekmek şartmış

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)