13 Eylül 2010 Pazartesi

CLINIQUE /MASCARA:)


ırazımın ve diğer sitelerde okurda yıldız dururmu:) hemde bayramın birinci günü . alırsın eski e.l.f mascara yı (zaten kurumuştu:) ) tutarsın Optimum 'un yolunu . Tekin Acar'a girdim eskisini getirdim yensini istiyorum diye tüm şirinliğimle kasadaki satış danışmanı arkadaşa mascaramı uzattım . bana bide tekin acar kart çıkarttı. bide fatura kesti ve resimde gözüken beyaz mascara yı istedim onu verdi. aslında yanımda bi mascaram daha vardı gri olanıda isteyecektim boşver dedim suyunu :) çıkarma. zaten siyah olanından var benim. denemedim daha bakalım nasıl?
19 eylüle kadar geçerli bi kampanya bence vakit kaybetmeden yararlanın;)

2 yorum:

  1. Ya ben de beyazdan istiyorum ama gitmeye azıcık utanıyorum, ne bileyim. Hani "bitti" derlerse falan diye. Gerçi yine bir şey olmayacak ama :/

    YanıtlaSil
  2. lynn cim inan bana bende giderken çekindim acayip geldi. ama tekinacardaki satış danışmanı okadar ciciydiki anlatamam:)
    sonuçda bu kampanya ise vermeleri gerekiyor hiç çekinme biran önce yakınındaki bir yere gitmen tavsiye olunur:)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)