11 Kasım 2010 Perşembe

son durum:)

nerde kalmıştık epeyce önce tüpbebek tedavilerimi anlatmıştım:)
şu an yaş 40 ve tedaviyi bırakalı 5 sene geçmiş . en son dr. kontrollerinde ameliyata karar verildi ne var ne yoksa alınacak . azcık ümidim varmış demekki kendiliğinden olur diyemi ne:) oda uçtu gitti dostlar.
menopozlu birisi olarak yazıcam kısa bi süre sonra size:)
beni merak edenmi var bilmiyorum paylaşmak istedim. belkide uzunca süredir birşey yazmıyordum nerde bu kız diyen olmuştur (one özgüven ooo:D )

bol sağlıklı günler diliyorum, herşey gönlünüzce olsun
sevgiler

8 yorum:

  1. Bizim şer zannettiğimiz hayır,hayır zannettiğimiz şer olabilir.Hiç düşünme olanları.Hayırlısıyla sağlıklı,huzurlu,mutlu bir ömür seni bekliyordur;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, öncelikle şimdiden geçmiş olsun diyorum ve hakkınızda hayırlı olanı diliyorum.. Bu dünyada herkesin bi acı sınavı vardır, sizin ki de böyleymiş demekki. Rabbim sağlık selamet ve sabır versin..

    YanıtlaSil
  3. demeki hayırlısı buymuş hayatta herşey istediğimiz gibi olmaz yada belki olurda iyi olmaz o yüzden sıkma tatlı canını.

    YanıtlaSil
  4. Yıldızcım canım benim geçmiş olsun. Her şerde bir hayır olduğuna inanıyorum ben de. İyi ol yeter.

    YanıtlaSil
  5. ben hep hayırlısını istemiştim , illaki çocuğum olsun diye hiç tutturmadım vede hayırlısının bu olduğuna inandım. çocuk herşey demek olmadığını biliyorum. içinin bir yanı boş kalıyor en azından anneme olan düşkünlüğümden biliyorum beni bu kadar sevecek kimse olmayacak:)
    ben benim annemi sevdiğim kadar beni sevecek bir kızımın olmasını çok isterdim. ama olmadı hayırlısı buymuş Allah isteyen herkese herşeyin ama herşeyin hayırlısını ve sağlıklısını nasip etsin
    yorum yapan herkese tşk. ediyorum.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canim benim herseyin hayirlisi.. Belki bu sekilde olsaydi cok daha buyuk sorunlarla karsilasip daha cok uzulucektin. Kocaman optum seni gecmis olsun.. Bizi arada haberdar et ama =)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun şimdiden. Herşeyin hayırlısı. Sevigler.

    YanıtlaSil
  8. şimdiden geçmiş olsun. sağlıklı olmak en büyük hediyedir bu hayatta. sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)