6 Temmuz 2011 Çarşamba

mini alışverişlerim



lip gloss ve ruj bimden bedava denilen bi tutar ödedim kapaklarını dahi açmadım:) sanırım bende bi hastalık oldu görünce alıyorum:)

diğerleri bahçeşehir pazarından tshırtler t box tanesi 1 lira :) diğer pazarlarda 3 tanesi 10 liradan almıştım bu pazardan bu renk ve bisiklet yakalıları direk 1 lira yapmışlar .
çantalar 3 tanesi 10 lira bedava dimi:) gece bir davete gittiğimde takabileceğim çantam yoktu valla:)
en pahalı aldığım double finger rings yusufcuklu 20 lira net çıkmamış çantanın üstüne koydum elimdede fotolarım bayıldım ve aldım.
pazarda ebay da satılan saat kolyeler vardı getirmeye değmes valla en pahalısı 25 liraydı nefis şeyler vardı bir daha ne zaman giderim kimbilir ama gittiğimde kendimi kaybedeceğime garanti veriyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)