28 Eylül 2011 Çarşamba

MC min MİMİ:)

MC im mim yapmış , isteyen yapsın demiş hadi bakalım yapmaya çalışalım:)
A- AYNAYA NE SIKLIKLA BAKARSIN?
ımmm arada bakarım , ama canım sıkkınsa ogünde kendimi iğrenç bulduysam lavobaya gitsem bile kaldırıp kafamı aynaya bakmam:)
B-BOY?
1,65
C-CAM OBJELERİ SAKARLIKTAN SÜREKLİ KIRAR MISIN?
çocukken kırardım birde oturup ağlardım:) şimdi okadar sakar değilim desemde arada bi kırdıklarım oluyo:)
D-HİÇ DİŞ ÇEKTİRDİN Mİ?
ooooo çooook şu an sadece 6 tane kendi dişim gözüküyor diğerleri minik minik korkunç bi şekilde kaplamaların altında :)
E- EN SEVDİĞİN RENK? ımmmm haki , kahverengi
F- FAVORİ MAKYAJ ÜRÜNÜN? favori değilde mecburen kapatıcı diyorum:) çünkü onsuz hakikaten hintlilere benziyorum:)
G- GÜMÜŞ MÜ ALTINMI?
kesinlikle gümüş ;)
H- HİÇ HASTANEDE YATTIN MI?
evet 3 kere ameliyatımda yatmak zorunda kaldım, Allah herkese en başta sağlık versin
I- IHLAMUR SEVERMİSİN?
??? bilmem sevmemden diyemem mc min tarifini bi uygulamak lazım:)
İ- İŞİN?
asistan;)
J- EN SEVDİĞİN OJE MARKASI?
ayyy hepsini seviyorum bana oje olsun pahalı ucuz farketmez ;)ama nfu ohh mu neydi şişesi harika ama hiç yok:(
K- KEDİLER/KÖPEKLER HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUN?
ölürüm onlara tam bi hayvanseverim, evimde bi kedoşum var eşim bıraksa bir tane daha alıcam yolda görsem elimde birşey varsa yada yemekde her ne ise illaki onlara bi lokma vericem dayanamam o bakışlara
yani insanlardan daha çok seviyorum desem?
L- LAKAPLARIN NELER?
valla oldumu ki acaba arkamdan kim söyledi bilememde yüzüme pek söyleyen olmadı
M- ÇALDIĞIN MÜZİK ALETLERİ?
:( ahh nerdeee hiç birşey
N- NEREDE OTURUYORSUN?
İstanbul;)
O- GÜNE BAŞLARKEN OLMAZSA OLMAZINIZ?
önce bi cornflakes sonra bi sigara;)
Ö- EN SEVDİĞİN ÖZLÜ SÖZ/DEYİŞ?
Elin boş .ötün yaşmı geldin?
P- PASTA SEVER MİSİN?
severim ama cheesecake i herşeye tercih ederim özellikle böğürtlenli ?
R- NEFRET ETTİĞİNİZ RİTÜEL?
bayramlarda 1. akrabalarım dışında diğer akrabaları ziyaret:)
S- SOL ELLEMİ YAZARSIN SAĞ ELLEMİ ?
sağ elimle ama sol elimlede yazabiliyorum:)
Ş- ŞANSLI MISINDIR?
yerine bağlı işyerinde son derece şansızım:)
T- GÜNDE KAÇ KERE SAÇINI TARARSIN?
hiççç:) akşamları banyodan sonra tararım :)
U- SENCE UYUM NEDİR?
herkesi olduğu gibi kabullenmek fazla birşey beklememekdir
Ü- KENDİNE ROL MODEL ALDIĞIN BİR ÜNLÜ VAR MI , KİM?
yok, hayran olduğum insanlar oluyor ama rol model olarak annemden başka kimseyi almadım:)
V- OTURDUĞUN ŞEHRİN VALİSİ OLSAYDIN NELER DEĞİŞTİRİRDİN?
minibüsleri kaldırır otobüsleri bende sıklaştırırdım
Y- YAŞ?
41 :) 41 kere maşallah diyin lütfen:)
Z- ZALİM İNSANLARLA KARŞILAŞTIĞINDA NE YAPARSIN, ONLARIN NASIL HAKKINDAN GELİRSİN?
Allah zalimlerle karşılaştırmasın işyerinde çok karşılaşmışımdır , susarım :( çünkü ben sinirlendiğimde ağlarım:(

evet benim mim mim bu kadar :)

3 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)