22 Kasım 2011 Salı

112 tane daha atkipci:o)


500 olalim ne olur olmami??? ne yapsam ne etsem 500 olsa mutlu olacakmiyim keske 1000 olsa diye yinemi dert edicem:o)

bakin kimse buradan yanlis anlamasin ben sadece masum bi soru sorucam guzel hediyeler verince birden takipciler artiyor :))

hem cok hem kaliteli hediye olacak artik seciciyde dimi her cekilise gitmiyoruz:) ama ben gordugum her cekilise katiliyorum niyemi hem arkadaslari izliyeyim diyorum hemde yorum sayisida cok olunca insanin icine siniyor
bi bakiyosun 150 kisi okumus cekilis haberini 10 kisi katilmis bu seferde begenmediler bak diyip uzuluyorsun kim istemez verdigi hediye begenilsin

18 ocakda 2. senem olacak blog actim acali hey gidi gunler hey 100 olunca ziplayan ben simdi olsun diyorum insan oglu doyumsuz :D

cok zaman ayirmak istiyorum ama eskisi gibi gun icinde post hazirlayamiyorum isler yogun evede ekmek lazim :D
neyse gece gece yeter bu gevezelik:)

2 yorum:

  1. slm cnm
    seni izlemeye aldım.sen de beğenirsen bnm minik blogumu izlemeye alırsın.sevgilerle.
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. doğru söylüyorsun evet.bende hediye çekilislerimi düzenlerken acaba yalandan mı takipçi oluncak diye düsünüyordum ama öyle degilmis.izlenme oranım, takipçilerimle aynı oranda arttı.bence bunun haberli olmakla alakası var.mesela, çekilisime katılmayıp sadece izleyicim olan birsürü kisi oldu vs.o kadar çok blog var ki..arada kaynayabiliyor çogumuzunki:))500 oluncada 1000 i filan isteyeceginden eminim.insanlık hali çünkü:))

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)