8 Kasım 2011 Salı


bi blogda bb cream watsonda okudum icim icicmi yedi gidip alayim diye:)
kadikoyde watsoni gorunce daldim bb creqm ve temizliyici aldim pure beauty marka ucuz ve iyi bir temizliyici ariyorsaniz temizleyiciyi tavsiye ederim 14.90 di yanis hatirlamiyorsam begendim dupduru bi cilt cikiyo kokusu eski sabunlar gibi
bb cream ise hic ugrasmayin ebay ile watsondan alin derim guzel bi urun kesinlikle fondoten gibi degil sanki cildinizde birsey yokmus gibi canli ve guzel bi goruntu elde ediyorsunuz;)
tavsiye ederim

3 yorum:

  1. canm benm watsons dan aldığım bb farklıydı.. berbattı benmki.. daha detaylı bir yazı rica ediyorum senden bu konuda.. şöyle elinde falan fotolarsan süper olur. güle güle kullan canmm:)))

    YanıtlaSil
  2. tamam canım bi ara yapar resimlerim senin için;)

    YanıtlaSil
  3. Bende de bu bb kremden var, ben memnun kaldım missha kadar olmasa da ;)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)