13 Ocak 2012 Cuma

hastayım:(

hastayımmmmm yaşıyorummm:( böyle bir şarkı vardı dimi tam anlamıyla o haldeyim. yılbaşından sonra dötümü bi düzeltemedim sürekli hastayım:( sürekli :(((((
grip hemde atlattım derken tekrarladı hemde ilkinden daha kötü bir şekilde. öksürdüğüm zaman içimde bütün organlarım sallanıyor sanki. öksürdüğümde basınçdan başım ağrıyor:(

yeni yıldan çok umutluyum ama şöööle kendimi toparlayıpda kendimi iyi hissedemedim. benim gibi üst üste grip olmuş şunu yaparsan daha iyi diyecek arkadaşlardan öneri bekliyorum.

thlyhot içtim sızdım dün akşam ama bir nebze iyi geldi bana bu akşamda tekrarlamayı düşünüyorum. günlük takip ettiğim bloglara bakıyorum. bir sürü tanıtacağım şey var size:) aldığım ojeler var onları sürüp sürüştürüp fotolayacağım. çok işim var çok yazım var ama halim yok:( enerjim yok neyse sizleri daha fazla sıkmamak için burada bitireyim :)
sağlıklı, hayırlı, bereketli, şanslı günler hepimize olsun inşallah

5 yorum:

  1. gecmis olsun. umari hemen iyilesirsin

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun, benzer durumdaymışız :)

    YanıtlaSil
  3. tsk.ler style m
    tsk.ler gamze , sanada gecmis olsun canim

    YanıtlaSil
  4. çok çok geçmiş olsun canım umarım en kısa zamanda iyileşirsinn..

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)