5 Ocak 2012 Perşembe

kozmetikler


ne diyordum kozmetik :) büyük sevdam stresimi attığım , alınca mutlu olduğum hele hediye ise bayıldığım:)

renklerin dünyası ojeler cesur olduğum kozmetikde tek şey ojeler renk renk sürebilirim , yaşıma başıma aldırmadan:) ilk kullandığım taupe renginde arkadaşım bu ne lan demişti iğrenç sonra kendiside sürdü:)


allık vazgeçilmezim , makyaj yapmaya başladığımdan beri aldığım hep aynı tonlarda olsada doyamadığım allıklar

sonra bronzerlar çokda kullanmayı bilmesemde bayıldığım bir başka kozmetik ürünü :) hele ışıltılıysa bakmaya doyamıyorum:)

kullanmak zorunda olduklarım;

kapatıcılar , gözaltlarım yapım gereği koyu ve ben makyaj yapmaya başladığımdan beri (ilk önceleri bilmezdim pudra ile kapatırdım sonraları fondoten :) ) denemediğim marka kalmadı diyebilirim şu an kullandığım m.a.c ve lancome üst üste sürülünce dahamı iyi kapatıyor ne:D
son ameliyatımda daha narkozun etkisi geçmemişken arkadaşıma demişimki keşke kapatıcımı sürüp ameliyata girseydim dimi :) sonraki günler gülerek anlatıyor:) okadar takıntılıyım.

pudra , sanki cilt tonumu eşitliyor gibi hissediyorum.

az kullandıklarım;

ruj ve far :) bunları sürdüysem modum iyidir ogün kendimi iyi hissediyorumdur makyajım tamdır:)

nadir kullandığım;

mascara :) bunuda arkadaşlarım ısrar ederde kullanırım sanırım bi mascarayı kurumadan bitirdiğim olmamıştır evde sanki kullanıyormuşum gibi bir sürü mascaram var:) ama açmıyorum:) açarsam biliyorum iki pıtpıt sonra kuruma:) çocukluğumda bana esnaf amcalar zeytin gözlü yok kara gözlü yok türkan şoray diye diye tam bi göz takıntısı oldu onları vurgulamak istemiyorum araba farı gibi çıkıyor sanıyorum. sanki mascara sürünce daha çok beliriyor gibi :)

göz ve dudak kalemi bunlarında sürüsüne bereket renk renk aldım:) ama heyhat gel görki kullandığım senede ikimidir , üçmüdür , hadi tamam beş:) sanırım ben vurgulamada sadece tırnaklarımda cesurum:)

bir dahaki yazımda en beğendiğim kozmetik markalarını yazıcam:)
hiç olmayan olmasını istediğim kozmetik ürünleri:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)