4 Ocak 2012 Çarşamba

maviler turkuazlar






turkuaz olan gabrini mirror elegant bumuydu serinin adi :D ondan ama durup duruken ojelerimi yerlestiriken dustu ve kirildi bende hemen bos bi oje sisesine nakletmistim. yilbasinda bunu surdum digeri yilbasindan once:) ama yine gabrini:)
ojeinceltici aldigimdan beri daha rahat suruyorum ojelerimi :) bozulur diye korkmuyorum.

bu arada yilbasinin ertesi gununden beri hastayim oyle boyle degil yatak dossek:( ilaclarla duruyorum. gozum burnum surekli akiyo:(

essekde arkadasimin gzeller guzeli kizinin esegi poz verdirdik gozlugunude takdik :) cok tatli dimi

yeni yila hasta basladim ama silkinip kendime gelicem:)

mutlu saglikli yillar hepimize olsun;)

4 yorum:

  1. Mutlu yıllar canım^^ Çok geçmiş olsun, hemen iyiler :))

    Gabrini Mirror olan mavi çok güzelmiş, ee ellerde güzel olunca ;)

    YanıtlaSil
  2. j.d. cim canım tşk.ler sen bu elleri bide 20 sene önce görecektin;) valla yaşlandı ellerim

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun :(
    mutlu yıllar :)
    ojelerin rengi çok güzeeell!! :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)