2 Şubat 2012 Perşembe

adaletin yokmu dünya!

bazen dünyanın ne kadar adaletsiz olduğunu düşünüyorum. kötülerin kazandığı iyilerin hep üzüldüğü bir dünya. Allah sevdiğine kötü şeyler yaşatırmış demek bile bir şekilde dini sorgulamamak için olabilirmi?

haksızlıkların karşılığı yokmu?
bir insanın Allah belasını vermezmi?
yada bela yerine yaptığı aynı şekilde cezalandırılmazmı?

çok büyük bir haksızlık yaşadınız ne yapıyorsunuz? bitiyor gidiyormu? Allaha havale edip bir daha olayı anmıyormusunuz? ben 1 sene 1 ay 10 gündür sürekli aynı şeyleri konuşuyorum artık kendim kendimden sıkıldım . sevdiklerim bana teselli vermekden sıkıldı. ama haksızlığı yapan hiçççç oralıklı olmadı , kaldıki onada dedim ama geç oldu nerdeyse 1 sene sonra söyledim. kul hakkı ile karşıma gelmeyin der yüce yaradan ben burdanda diyorum hakkım varsa bir parça dahi helal etmiyorum onun bu dünyada aynı şeyi yaşadığını tez zamanda duymak istiyorum görmek istiyorum. ama bunu yaşarkende bende bu kıza böyle yapmıştım diye düşünmesini istiyorum. pişman olmasını istiyorum.

profosyonellik adı altında insanlar insanlıkdan çıkmış yemin ederim, iş yaşamı değil hırs alanı olmuş. hayatta hırslı olmadım, hislerimle hareket ettim. sahte olmadım, yalaka hiç olmadım, çünkü yapıma ters bundan dolayıdırki ondan sonraki md. bana çok mekanik çalışıyorsunuz dedi yani ben işimi yaparım düzgün yaparım bunun için birisine yalaklanmam bunun zorunda hissetmem. ama hayat bu değilmiş hayat yüzüne gülüp arkasından küfür edenlere iyi davranıyormuş. 25 senelik çalışma yaşamım boyunca ödüm koptu üstlerimle ilgili bir kötü laf edicem diye her alanda onları savundum ama ne oldu ilk harcanan ben oldum ve açıklama gereği bile duyulmadı. hiççç aklımdan çıkmadı bunu kimse anlamıyor en yakınım eşim bile anlamıyor, anlıyorum ama üzülmeni halen üzülmeni istemiyorum diyor.
ama benim bu sayfayı kapatmam yada yırtıp atmam için adaletin yerini bulması gerekli.

beni bu kadar üzüpde sedefimi azdıran , sinirlerimi yıpratan , aylarca her akşam ağlamama yol açan, bundan dolayı sigarayı çoğaltmama neden olan o kişiyi bana yaptığının aynısını yaşatsın sadece o değil bu olaya kim neden olduysa onlarında aynısını yaşatsın. kaldıki en nefret ettiğim birisinin bile kötü duruma düşmesini istemeyen benim gibi yufka yürekli birisini bile bu şekilde konuşturan içinde vicdanın kırıntısı kalmayan kişiye birşey olsa hani derler ya içimin yağları eriyecek veeee ohhhhhhhhhhhhhhhh çoookkkkkkkkkk şükür yüce Allahıma dicem.
insanlar neler yaşıyor Allah sağlık sorunu vermesin diyorum , ama insan duygularına söz geçiremiyor.

arada benim eserelerim tutuyo böyle şeyler yazıyor ve sizleri bunaltıyorsam kusura bakmayın ne olur
bu yazımı sonuna kadar okuma sabrını gösteren sizden bir aminnnnn rica edyorum.

Allah iyi insanları karşımıza çıkarsın sağlıklı, hayırlı, mutlu ve huzurlu bir yaşam nasip etsin hepimize

aminnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)