9 Şubat 2012 Perşembe

LA DIVA SABUN

http://www.divasabun.com.tr/ http://www.divasabun.com.tr/ladiva.html BAL-Hassas Ciltler / Vücut için günlük kullanım NAR-Hassas ve yıpranmış ciltler/vücut için günlük kullanım BİBERİYE-Tüm Ciltler / vücut için günlük lokal kullanım TARÇIN-Normal Ciltler / Vücut için günlük lokal kullanım KAHVE-Normal Ciltler / Vücut için günlük kullanım KAYISI-Yağlı akneli ciltler / günlük vücut ve yüz temizliği ZEYTİN-Normal & Kuru ciltler ve saç için günlük kullanım LAVANTA-Kuru Ciltler / Vücut için günlük kullanım GÜL-PAPATYA-Normal kuru ciltler saç için / günlük kullanım SİYAH ÜZÜM-Kuru Ciltler / Vücut için günlük kullanım GÜL-Kuru Ciltler / vücut için günlük kullanım La Diva; bu marka benim A 101 lerden gayet uygun bir fiyata aldığım gerek ambalajı gerek kalitesine bayıldığım bir sabun . sabun neyse o kokuyo kayısılısıyla başlamıştım misssler gibi kayısı kokuyor. Eğer cildiniz hassas ise , duş jelleri kaşıntı yapıyor ama yinede miss gibi kokan bir sabun istiyorsanız tavsiye olunur. püstüler sedefimden dolayı sıvı sabun ve duş jeli kullanamıyorum. hem doğal olsun hem güzel koksun birde görüntüsüde hoş olsun arayışlarındayken buldum fiyatı 2,80 di sanırım koccaman bir sabun çıkıyor içinden. Diva sabun aslında Ladiva nın yanı sıra otellerde spa larda gördüğümüz o güzel minik sabunlarıda ürün çeşitlerinde bulabilirsiniz. şu ipli sabunlarını nerde bulucam hani selülit sabunu gibi olurya ? onu gören bilen varsa bana bi haber uçursun ;) ayrıca çok yakında diva sabun Doğal sabunların yanında aynı kokularda ve içeriklerde şampuan,duş jeli,bebe şampuanı ve günlük bakım kremi,ayrıca 155gr.lık seriye 5 yeni model daha son olarakda en büyük süprizi La Diva mini sabunları. Bu ürünleri yakın zamanda raflarda göreceksiniz.Masaj sabunlarımızı ve diğer farklı modelleri Arifoğlu baharatçılarında da görebilirsiniz.

2 yorum:

  1. bagno di roma nın selulıt sabunu vardı ipl
    bi ara kipalarda vardı ama artık getırmıyomus

    jennıfer lophezın sabunu diye satısa cıkmıstı madonnayla
    o geldı aklıma ipli deyınce
    la divanın ipli sabununu gormedım hiç
    a101lerrden alıyorum ben hep bu sabunu
    kahvelıyı almıstım
    naptım acaba ?
    aklıma getırdın sımdı
    bı bakıyım

    YanıtlaSil
  2. bagno di roma mı bak bende onu duymadım:) sende benim aklıma onu koydun şimdi:)

    bi bak bakalım;)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)