29 Mart 2012 Perşembe

DOA KOZMETİK





sizin nasıldır bilmem benim saçlarım bahar ve yaz aylarında daha bi çitik çitik daha bi tüyümsü oluyor kışın yaw ne kaaa güzel saçımın kalitesi diyodum şimdi saçları zapdedemiyorum.

doğal saç şampuanı arayışımda bu siteyi buldum üstelik online satış vardı ee hadi bi dene yıldız dedim , ama yanınada katı parfüm denen bu parfümlerden attım sepete:)

Pedesa solid parfüm eğer pudra kokularından hoşlanıyorsanız tavsiye ederim çok hafif bi koku
sakura cherry ise tam bi kiraz kokusu meyveli şekerli kokulardan hoşlananlara tavsiye olunur

shea butter ise bahsetmişimdir sedef ilaçlarım dudaklarımı çatlatıyor dudak koruyucuları işe yaramıyor siteyi incelerken şu açıklamayı görünce attım sepete;

SHEA BUTTER ( Karite Yağı)

Shea yağı mucizesiyle tanışmaya hazır olun. Ürünümüz organik sertifikaya sahip shea butter yani karite yağıdır.

Shea Butter (karite yağı) Karite (shea) ağacının meyvesinden elde edilen katı formda bir yağdır.

Karite ağacı, tropikal Afrika ağacıdır 12,5 ile 25 metre uzayabilen bu ağaç ceviz büyüklüğünde meyveler verir. Ağacın meyve vermesi için 25 yıl gerekmektedir. Ortalama 250 sene ömrü olan bu ağaçlar genellikle kendiliğinden büyürler.

Özellikle Burkina Faso ve Gana’da kadınlar tarafından toplanarak işlenen Karite meyvesinin hasatı yapıldıktan sonra yemişleri kurutulur, bu yemişler ince bir macun haline getirmek için öğütüldükten sonra elde edilen macun Karite Yağı (shea yağı) haline gelir.

Shea yağının hücre yenilenmesini hızlandırdığı ve yumuşakcık, elastik bir cilt görünümü sağlar. Ciltte koruyucu bir tabaka oluşturarak cildin nem dengesini sağlar.

Shea butterin tahriş azaltıcı özelliği vardır, yara izleri, egzema, yanık, ciltteki pullanma ve döküntüler, çatlaklar, kırışıklıklar üzerinde etkileri bilinmekte ve bu özellikleri sayesinde kadınlar tarafından kullanılmaktadır.

Shea butter yani karite yağı cilt tarafından çok hızlı emilir. Shea ultra viyole ışınlara karşı doğal bir güneş koruyucudur spf 3 civarında bir koruma sağlar.

Shea butter çok iyi bir dudak nemlendiricisidir.

Saç bakımında ideal yağlardan birisidir, yıpranmış saçları derinlemesine nemlendirerek, saçların kırılmasını ve koparak dökülmesini engellemeye yardımcı olur.

özellikle bu paragraf benim bu ürünü almazsam olmaz diye düşündüm ve birkez daha yaşadığım duruma şükrettim :(Shea butter ile ilgili ufak bir hatırlatma:

Shea yağının birçok afrikalı kadının tek geçim kaynağı olduğunu unutmayın. Bu yağın çıkarıldığı ülkelerden birisi olan eski Fransız sömürgesi Burkina Faso’da okuryazar oranının %12 olduğunu bilmenizi isteriz. Yıllık eğitim ücreti 70 dolardır ve birçok aile bu parayı veremediği için çocuklar okuyamıyor. Tüketilen her shea butter, karnı doyan ve şanslıysa okuyan bir çocuk anlamına geliyor.


bana fiyatlar çok uygun geldi, kapıda ödeme seçeneği var 50 lira üstüne kargo ücretsiz , aklınızda olsun;)

http://www.doakozmetik.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)