9 Nisan 2012 Pazartesi

hepmi beni bulur :((( şimdide smile adsl rezaleti :((((

bunlar hep benim mi başıma gelir :(((
hatırlarsanız internetim yok diye bir bi yazım vardı , halen yok iyimi:(

süreci anlatıyorum ve benzer olayları yaşamış arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
smile adsl arayıp dsmart lı kampanyaları için başvursak ne kadarda çözülür diye ön görüşme yapıyoruz maksimum 2 gün cevabını alıyoruz. bayiden birisi geliyor bizim yerimize turkneti kapatması için yeni abonelik için evrakları imzalıyoruz ve 2 gün içinde açılacak deniyor .ok bekliyoruz 2 gün geçti ne arayan ne soran. arıyoruz o evrakları tekrar scan edip bize gönderirmisiniz ulaşmamış smile ye deniyor . ok. yapıyoruz . tekrar bekliyoruz yine bize 48 saat içinde deniyor. bekliyoruz 48 saatde geçti kimse bizi aramıyor :((((

yine biz arıyoruz turknet kendi kapatmış size yeni üyelik yapıcaz oldumu sana 5 nisan , onada ok. diyoruz yine 48 saat deniyor

bekliyoruz yine yok , yine arıyoruz her aradığımızda süreci 28 martdan itibaren yaşadıklarımızı anlatıyoruz 48 saat deniyor bekliyoruz , olmuyor açıp tekrar anlatıyoruz 48 saat deniyor gibi düşünün işin özeti bu:(((( cuma gecesi dayanamıyıp ben arıyorum karşıma çıkan pınar isimli şahısa işlem sürecini soruyorum bana 5 nisandan başlıyor peki 28 diyince e siz 5 nisanda aboneliğinizi değiştirmişsiniz size modem yolluyoruz diyor, ulan bizim modemimiz var !!!! hayda nerden çıktı diyorum böyle bir talebimiz yok siz talep etmeseniz biz niye gönderelim diye abuk bir cevap kapatın kahretsin diyorum kapatın istemiyorum smile yi de dsmartıda kapatırsak 2 senelik taahhütlü abonelik yaptığınızdan faturalandırıcaz
gelde gidip o telefondakini boğma !!! yaw diyorum 1 dk.lık adsl hizmeti verdiğini kanıtla tamam ödücem neyine fatura ödemezseniz ödeyene kadar faizli bir şekilde olacak diyor. en sonunda md. istiyorum burda en yetkili benim diyor hem cahil hemde salak en korktuğum tipdir bu kendini akıllı sanan cahiller !!! (Allah hepimizi korusun) en sonunda soyismini soruncada memiş diye attı !! biliyorum attığını .

c.tesi sabah modem geliyor almıyoruz geri gönderiyoruz açıp eşim pazar günü akşama kadar sorunun hallolmasını istiyor ne mi oluyor ne arayan ne soran.

son durum ne biliyormusunuz turknet hesapda bizim modemimizi kilitlemiş ondanmışmış . turknete açıp sordum böyle birşey kanunsuz ne biz ne bir başkası yapamaz diyor.

sonuç eşim yine açıp konuşacak , internetde bi arama yaptım smiledenkurtulun mu tam adını bilemicem böyle bir site kurulmuş .
ne yapıcam ben şimdi ????
1 haftadır bir dolu yazım birikti luxy box bekliyor, loreal bekliyor, maybelline bekliyor. benim gibi tezcanlı birisine postları bekletmek zul geliyor. işyerinden sadece yazı yazabiliyorum resim yükleyemiyorum. resimleri bir şekilde iş mailime atıcamki yazabileyim ee evde internet yok :((( böyle elim kolum bağlanmış smile nin keyfini bekliyoruz !!!!

4 yorum:

  1. yavrum bu şirketlerin hepsi kendine çalışıyor sanki, hani müşteri veli nimetti? işin düştü mü yandın, o buraya, bu şuraya derken paranla rezil oluyorsun, hepsi de bizleri yolunacak kerizler olarak görüyor, umarım tez zamanda kurtulursunuz.
    ben de bu süreçlerden korktuğum için türk telekomdan vaz geçemiyorum, denize düşen yılana sarılır misali..
    dedim ya, umarım kurtulursunuz siz de.

    YanıtlaSil
  2. ozax ; aynen senin gibi düşündüm hani müşteri veli nimetdi nasıl davranıyor anlatamam . delirtti beni hayırlısı ile bu iş çözülse yaa:(((

    YanıtlaSil
  3. Canım beni de aradılar, gelin 20sinde dedim, geldiler Dsmart kurup gerekli belgeleri imzalattılar, dün de aktif oldu, internetsiz kaldığım toplam süre 5 dakika, o sürede de smileadsl'i arayıp yeni kullanıcı adımla şifremi aldım.
    Seninki de dahil çok şikayet var, ben de şaşırdım bu kadar sorunsuz ve çabuk olmasına, ban aklı başında çalışanlar denk geldi demek ki.

    Bir de sizin durumda en başta yanlış var, bayiden gelen akıllı, modemi en başta getirmek zorundaydı sana, ister kullan ister kullanma. Ben modemi açmadım bile mesela, naylonu bile duruyor üstünde.

    Bir de, sen de mutlaka incelemişsindir ama, taahhüt bedeli falan ödemek zorunda değilsin. Tüketici mahkemesine gittin mi, paşa paşa iptal ediyorlar her şeyi.

    YanıtlaSil
  4. senin adına sevindim

    modemim varken niye modem alayım dedim bide onamı para ödeyeceğim

    valla sinir ettiler ama bağlandı ve şu an smile ve garip dimi

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)