13 Nisan 2012 Cuma

MİM --- SO SWEET BLOG AWARD



takipçisi olduğum iheartsuu beni mimlemiş:) tşk.ler canım

http://passionistaa.blogspot.de/2012/04/mim-5-so-sweet-blog-award.html#axzz1rvCl8NTY



1. Meslegin seni mutlu ediyor mu?
** çok hassas noktamdır bu soru , nefret ediyorum desem :) insan 25 senedir yaptığı işten nefret edip halen yaparmı ?? yapıyorum :(
2. Diledigin meslek miydi?
**staj dönemimde çok sevdiğim zeynep ablamın (şu an nerdedir acep Almanya'ya gelin gitmişti) işini yaparkenki tavrı , masa düzeni , kendisine olan hayranlığımdan dolayı seçtim desem çocukluk işte henüz ozaman 17 , 17 ,17 ydim:)

3. Yalniz mi, iliskide mi yasamayi tercih ediyorsun?
** kesinlikle yalnızlıkdan hoşlanmam. Allah'ın bana verdiği en büyük şansdır ki çok sevdiğim bir eşim var (Maşallah diyin lütfen:) )

4. Tatsiz durumlardan kacinmak icin yalan söyler misin? Dürüst ol.
** genelde yalanı tercih etmesemde çok önem verdiğim birisinin kırılması söz konusuysa yalan söylemişimdir;)

5. Yabanci bir dil konusuyor musun?
** ingilizce ama işime yettiği kadar desem , bir sıralar kursa gitmiş 8.kurda bırakmıştım. ama kesinlikle yabancı dile yatkınlığım yok. çünkü hata yapmakdan korkan ben konuşurken hata yapıcam diyede konuşurken kriz geçiriyorum. en büyük kabusumda yabancı bir ülkede tek başıma kalmak:)

6. Rüyandaki evde oturuyor musun? Tasinmak veya yurt disina gitmek istiyor musun?
** bu ev rüyalarının haddi hesabı yoktur alana kadar evet bu ev dersin 1 sene dolmadan başka evler bakarsın, şu anda hayalimde müstakil ama site içinde olmayan tamamen bireysel çiftlik gibi bir yer :) oha dimi bencede:) ama hayal anacım ne yapayım
7. Mobilya degistirmeyi sever misin?
** bayılırım, evimle ilgili sürekli yenilikler yapmayı severim

8. Cevrede hayvan korumasina hic katkin var mi?
** ikinci hassas konum hayvanlar ben bir yemeğe gittiğimde muhakkak çevrede bir hayvan ararım illaki onunla ekmeğimi bölüşücem. şu an oturdğumuz sitede kedilerimiz var onları besliyoruz. evde aslan yavrum var (tımbışım) , hayvan sevmeyenlerdende nefret ediyorum;)

9. Televizyon ve filmleri sever misin?
** eskiden tam bi tv kolikdim, hergüne bir dizim akşamları , lost , prision break gibi bilimum internetden indirilen diziler sonra bi baktım hayatım tv olmuş bıraktım şu an seyrettiğim 2 dizim var . Muhteşem Yüzyıl ve Yalan Dünya

10. Birakmak istemedigin kötü huylarin var mi?
** evet olmazmı sigara , gerçi huy diyorsun ımmm fazla farkındayım biraz salağa yatsam daha iyi olacak:)

11. Loto ve benzeri sans oyunlari oynar misin?
** eşimle oynarız , şimdiye kadar loto da 3 den ileri gidemedik . iyiki hatırladım bu hafta bi sayısal yapalım:)


iheartsuu ya çok tşk.ler , ımmm ben kimi mimlesem ???

Makyaj Çantam
Emerald sparkled
Mavi Ojeli Kız
Alışveriş Danışmanı


mimliyorum

hepimize güzel haftasonları diliyorum.

ışıltınız daim olsun;)

2 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)