25 Nisan 2012 Çarşamba

yardım edinnnnnnn


ya ne oluyor bana anlamıyorum :(((( sürekli aç olurmu bi insan ???? sürekli birşeyler yemek için hayal edermi??? ne oluyor bana

eskiden 1 ayda fazlalıklarımdan kurtulur maksimum 2 ayda yaza hazır olan ben uzunca süredir boğazımı durduramıyorumki kilo vereyim.
diyetisyenle 5kg. vermiş sonra 8 kg. olarak geri almış birisi olarak bıktım:(((

ben yiyip kilo almamak istiyorum. eskisine göre daha az yiyorum, nedir bu psikolojikmi alıyorum dedikçe alıyorum. ne zamandır abur cubur yemedim:(
hayatmı bu bee aç aç dolaş :(((
sabah 4 kayısı (ama hakikaten kuru kayısı olmuş nasıl büzüşmüşler anlatamam:( ) birde kiraz sapını demleyip bir fincan içtim çeyrek galete (yok paket değil adet olarak çeyrek:( ) şimdi öğlen yemeğini bekliyorum aç kurtlar gibi.
öğlen t.fasülye yemeği yanına 1 domates , 1 biber , 1 dilim ekmek getirdim. ok. güzel ama yedikden sonra hemen açıkacağıma kalıbımı basarım. öyle pisboğaz oldum yaa:(((
yediklerini azalt ver diyorlar al işte azalttım hadi veriyorum diyeyim evrene güzel mesajlar gönedreyim:) kg.larım hazirana kadar gidecek bilemedin temmuz , ağustos karanti:)
bedenim olmuş 40 hatta 42 yi zorluyor bu ne yaaa :))))
ogün yalan dünyadaki emiri seyrettinizmi meyve salatasını yiyorlar oturup nohut yemeğini yerken koskoca emir danışman (danışmanmıydı soyadı:) ) öğlen yemeğinde meyve salatası yerine leblebi yiyor dediya ben orda kopmuşum:) leblebi yaaa :DDDDDD

hani derler ya diyet listesinde hiç acıkmıyorsunuz yaw ben ondada açıkıyordum:)))) yok yok ben raydan çıkmışım arkadaş:) benim iştahımı kökden silecek bir şey arıyorum varmı böyle sırları olan ?????

pantolonlarıma rahat rahat sığmak istiyorum. zayıflarım diye aldığım kıyafetlere girmek istiyorum yaaa:((((((((((((((

helppppppppppppp meeeeeeeeeeeeeeee:)))))))))))))

4 yorum:

  1. Ben de ne yaparsam yapayım kilo veremiyordum ve birden acıkıyordum, elim ayağım titriyordu. Meğer insülin direncim varmış. Önce kan testi, sonra şeker testi yaptır istersen... diyeceğim ama... çeyrek galetayı süt bebesine versen doymaz, naptın sen :) Tabii aklından yemek çıkmaz. Seninki pisboğazlık değil, bildiğin açlık :) Eziyet etme kendine, 3-5 kilo fazla için sağlığından olma. Ve nolur kuş kahvaltısı değil, insan kahvaltısı et. Canına yazık canım.

    YanıtlaSil
  2. ben diyetisyene gittiğimde yaptırdı bütün testleri yok birşey çıkmadı ondan diyorum pisboğazlıyım diye:)
    işte benim alışkanlığım akşam yemek
    bütün gün aç dururum ama akşam benim için zevk oluyor oda löp löp kilo yapıyo
    evet biraz boğazımı tutayım yoksa gidiyor bunlar cerencim hayatta bu kadar kilo alacağım aklıma gelmezdi

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu aralar kilo verme derdindeyim. 1 aydır kendimi bir düzene soktum ve 4 kilo verdim. Şöyle ki, diyet yapmıyorum ama normalde yediğim yemek miktarını yarı yarıya hatta 3'te 1 oranına azalttım. Acıktığım zamanlarda aralarda eti form, altınbaşak gibi diyet bisküvilerinden yiyorum. Onun dışında bol su içmeye başladım, 2 lt falan (normalde 1-2 bardak anca içerdim). Ayrıca haftanın 5 günü spor yapıyorum, ama yer egzersizi değil, fıtık var çünkü bende. Leslie Sansone'un evde yürüyüş için çok güzel videoları var, indirdim onları yapıyorum, çok faydalı. Evvelden ben de kilo verememiştim, bir dönem 2 ay manyaklar gibi spor yaptım, 1 kilo ancak verdim, sonunda da hastanelik oldum kendimi sakatlayıp. Ama neden, çünkü yediklerime dikkat etmiyordum ve de su içmiyordum. Sen de bu şekilde yemek azaltımı + bol su + yürüyüş/spor olayını bir dene istersen. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bende çok su içiyorum damlacım ama yediklerimi yarıya indiremedim . arada atıştırılan şeyleride bazen fazla kaçırıyorum diye yapmıyorum sadece haftanın en az 3 günü 6km. yürüyorum buda 1 saat sürüyor. bakalım ne olacak

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)