29 Mayıs 2012 Salı

BİR ALIŞVERİŞ Bİ TIMBIŞ:) tüm ojelerime toplu bakış:)




yine oje yine gabrini ve rapsodi.

gabrini mat serisini seviyorum ama tam seriyi bulamamıştım , bulduğum yerde aldım birde yeşil vardı onu çok beğenmedim. asıl aradığım siyah mat dı ama biryerde bulamıyorum :(((

rapsodilerin son ambalajını beğeniyorum bunlarda son çıkan seriden bitanesi petrol mavisi diyebileceğim bir renk yeşil gibi , diğeri bildiğin yaza yakışan çingene pembe:) birde beyaz ama rakı beyazı gibi duruyor gerçi ben bunu baskı yapmak için aldım ama denemedim inşallah opak bir beyazdır;)

tüm ojelerimi döktüm sehpanın üstüne renk renk ayırdım griler, siyahlar, maviler, mercan renkleri, kırmızılar, turkuazlar, bordolar, simliler
bundan önce markaya göre ayırmıştım:) bu şekilde kutuladım kutunun üzerine bi not kağıdı ile renkleri yazdım:)


en çok mercan rengi çıktı :) 360 tanemi ne olmuş bak yine unuttum:) eşim gülüyor 500 olmadımı yıldız diyo :) çünkü ben bu olaya ilk başladığımda 50 olsun almıcamla başlamıştım sonra 100 olsun , sonra 200 :) şimdi 500 olsa ne yapacak yıldız , evet doğru 1000 isteyecek:)

ojelerimi her gören kurur yaw sat bunları diyo:) sanki satmak için aldım:)


e tabiki benim paşam , oğlum , her şeyim patiskam tımbışım:) dün akşam tımbış sokak kapısının arkasında oturmuş miyuu miyuuu aç kapıyı diyor resmen yaw nereye gideceksin dimi ??? aslında açarsın şöyle bi karşı daire kapısına gider gir içeri tımbış diyince pıtı pıtı gelir ama geçenlerde eşim açtığı an yukarı kata çıkmış almış başını gidiyor çılgın pisooo:) onun için korkuyorum firar girişimleri söz konusu

8 yorum:

  1. Aman Allah'ım bu ne kadar çok oje :) Gözlerim büyüdü topluca görünce :) Evet, satmak için almıyor insan haklısınız, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. ben gözlerim pörtledi yazacaktım, güzelliknehri söylemiş bile, onun kilerde büyümüş binim ki gibi,

    komşuda pişer bize de düşer belki:))

    YanıtlaSil
  3. güzellik nehri; aslında asker gibi dizecektim onları :) ama renk renk ayırmışken baktım markalarda karıştı :) bende toplu oje resimlerine bayılırım:)
    koca-man ve karısı : bellimi olur , hali hazırda bi çekilişim var katıl istersen;) ayrıca yakında ojelerde içinde olan bi çekilişim olacak;) izlemeye al bence beni:D

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyorlar bir arada :) Benim tüm hayatım boyunca aldığım alacağım ojeleri bir araya getirsem bile bu görüntüyü elde edemem sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. renk renk top top çok güzel durmuşlarr =))

    YanıtlaSil
  6. güzelliknehri ; aman oje hastalığına tutulma canım bundan daha fazlasını bir anda alıverirsin bu öyle bir lanet:)

    svieri doroga; tşk.ler ;)

    YanıtlaSil
  7. gerçekten hastalık bu..her dışarı çıkışımda oje almayacağım diyorum..eve bir geliyorum en az 3 renk almışım..o zaman alışveriş krizlerine en ekonomik çare bu deyip kendimi avutuyorum :)))) www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. evet nilgünüm biryerde okumuştum oje ile ilgili en ucuz olduğu için alıp rahatlama yaşamak için başlanıyor sonra hastalık oluyor ne enteresan dimi süremeyeceğin kadar oje. artık ben diyorumki evin tamamını boyacak kadar olunca bırakıcam:) benim bi bu bide çorap daha hiç giymediğim çoraplarım var Allah akıl fikir versin bana:)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)