18 Temmuz 2012 Çarşamba

Sivilce ve Siyah Noktalarla Savaşınız Hiç Bu Kadar Güzel Kokmamıştı!



Sivilce ve Siyah Noktalarla Savaşınız Hiç Bu Kadar Güzel Kokmamıştı!

Neutrogena pembe greyfurt serisi hoş pembe greyfurt aroması ve patentli MicroClear teknolojisi ile ciltte oluşan sivilce ve siyah nokta problemlerine çözüm sunuyor.

Neutrogena’nın patentli MicroClear teknolojisi ve salisilik asit ile, sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesini ve böylece sivilce oluşumunun hızla azalmasını sağlar..Pembe Greyfurt Serisi ürünleri canlandırıcı formülleriyle cildi kurutmadan temizlerken, içerdiği pembe greyfurt aroması ile de duyuları harekete geçirerek cilde ferah bir his kazandırır; cilt bakımınızı keyfe dönüştürür.

Neutrogena Pembe Greyfurt Serisi, Yüz Temizleme Jeli ve Günlük Peeling Jel’den oluşur.
Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli,
Tavsiye Edilen Tüketici Fiyatı: 16,70TL
Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel
Tavsiye Edilen Tüketici Fiyatı: 16,70TL

3 yorum:

  1. blogunu sevdim :) benimkine de beklerim jel temizleyicinin de yazısını yazmıştım :)) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. tşk.ler canım hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. ürünü kullanıyorum ve çok memnunum, gerçi bu markanın neredeyse tüm cilt ürünlerinden de memnunum :)
    bende beklerim..
    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)