19 Temmuz 2012 Perşembe

Yazın Pastel ile bakışlar çok daha güzel ve etkili


Yazın Pastel ile bakışlar çok daha güzel ve etkili


PASTEL Waterproof volume maskara color
Pastel’in yaz sezonu için hazırladığı Waterproof Color Volume Mascara serisi gökkuşağının 7 farklı rengini (siyah,mavi,mor,yeşil,petrol mavisi,fuşya,pembe) farklı olmayı seven kadınların beğenisine sunuyor.
Suya dayanıklı, Volume formülü ve Esnek silikon fırçası ve canlı renkleri trendleri yakın takip edenlerin bu yaz 1 numaralı ürünü olmaya aday…
Tavsiye edilen tüketici fiyatı : 14.50 TL.

2 yorum:

  1. ayyy ne güzel ilan etmiş olmana çok sevindim bu güzellikleri herkes görsün alsın kullansın.. ben bugün yeşili kullandım mesela kendimi çok enerjik hissediyorum aynaya baktıkça içim açılıyor!

    YanıtlaSil
  2. yaa bende morunu merak ediyorum. lacivert kullanıyorum far sürmeye gerek yok valla sür çık

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)