4 Eylül 2012 Salı

diyemedim ya la :D



bazen olay biter , kavga biter , eve gider oturursunuz böyle böyle böyle deseydim , dermisiniz ? benim hep başıma gelir:) hemde tam oturtacak kelimeler , cümleler ama tekrar o konu açılsa bile konu oraya gelmez oturtacağınız cümle oraya oturmaz yine yutar gelirsiniz:)

ogün bi muhabbette benzer birşey anlatırken arkadaşım bana diyemedin ya la dedi. ne la dedim o:) hemen pc alındı youtube.com tıklandı "işler güçler diyemedimki la" aratıldı ve koptum. işte üstteki arkadaş Ahmet Kural bu cümleyi benim gibi aklına sonradan gelen kelimeleri sayıp döktükden sonra sarfediyor.

daha diziyi seyretmedim ama youtube dan dün gece 1.30 kadar Ahmet Kural'ı seyrettik:) koptuk :D

bazı insanların enerjileri yüksekdir tanımasanızda kanınız fokurdar bu çocuk öyle birşey , öyle bir mimik öyle bir taklit yeteneği varki hem yakışıklı hem komiğe alışık olmayan bir bünyede seyretmekden haz aldırıyor;)

neymiş hamiş ; İşler Güçler oturulup seyredilecekmiş:)

5 yorum:

  1. Aay seyret seyret yaa dizi süper :D Ben normalde yerli dizi izlemeyen,beğenmeyen insanım yani ona rağmen çok övüldü diye merak edip izledim tüm bölümleri 2 günde . Ahmet Kural fena bir çocuk cidden,yani sırf onun için bile izlenir dizi :))

    YanıtlaSil
  2. Junhead bende akşam olsada bölüm bölüm gitsem diyorum:) iş olmasa bayağı bi seyredecektik , hakikaten fena bir çocuk:)

    YanıtlaSil
  3. valla bi gününü ayır izle lütfen süpper :)

    YanıtlaSil
  4. gökkuşağı pembesi ; bende öyle düşündüm :)

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceli bir dizi..karakterler çok içimizden..heheh!!

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)