1 Eylül 2012 Cumartesi

Striping Tape Line Nail Art Decoration Sticker:)


tırnak bantları(dekoratif bantmı desek bilmiyorumki:)) ile ilgili çok soru alınca bi açıklama gereği duydum:)

http://www.ebay.com/itm/270943745332?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
ben ebay dan yukarıda linkini verdiğim satıcıdan aldım. 25 gün sürdü gelmesi:D sabırlıysanız oldukça düşük bir fiyata alabiilirsiniz.

gg de tanesini 2.5 tl ye satan kişiler var bu ucuz yine 11 liraya satanda gördüm ama kalitesini bilemem tabi belki 11 lira olan kalitelidir şimdi satıcılara bok atmış olmayayım:D

bi sorun yaşarmısız bilemem benim elime geçti ama onda bi garanti kimse veremez sonuçda takipsiz posta ile geliyor.

3 yorum:

  1. Hellο my loved onе! ӏ wish to ѕaу that this article іs amazing,
    greаt written and includе аlmost all ѕignifіcant
    infоs. Ι wоuld like to see mοre posts like this .


    Stοp bу my blog poѕt; chatroulette
    Also see my website - chatroulette

    YanıtlaSil
  2. Thіѕ is very interеsting, You are a very skilled bloggеr.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I've shared your websitе in mу
    social networks!

    Here іs my sіtе: acne home treatment

    YanıtlaSil
  3. Excellеnt write-up. Ι absolutelу аpprecіate this site.
    Ѕtick ωith іt!

    Mу ωеbpage: Hair stuck

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)