5 Aralık 2012 Çarşamba

golden rose magnetic oje ;)




Golden rose marka mıknatıslı ojeden 3 rengi elimde mevcut . bunlardan en sevdiğim bu gri diyebilirim.  Tırnaklarımda bir farklılık yapmak istiyorum ama çokda zaman harcamak istemiyorum diyenlere benim gibi konad yaparken eline yüzüne bulaştıranlar için biçilmiş kaftan mıknatıslı ojeler;)

Resim kalitem için kusura bakmayın profosyonel bir makinem olmadığından elimdeki mevcut cep telefonumla akşam sürülen oje sonrası çekilmiş resimlerdirJ

Ertesi gün işyerinde herkesin dikkatini çekmeyi başarmış bir çocuğunun duymadığı mıknatıslı ojeyi balandıra balandıra anlatmanın gururunu yaşıyorumJ

birçok blogda gördüğüm ışıltılı ojeleri için düşüncelerdeyim almalımı diye;) ojemrujumrimelimi elindeki bütün ojeleri deneyince bende aralarından seçicim sanırım:)

Oje tarafımdan kendi paramla alınmış olup firma paylaşımı değildir

Golden Rose  PR seçiminde biraz daha düşünmeli bence;) bunuda bir dipnot olarak belirtmek isterim.

2 yorum:

  1. bu rengi denememiştim cok güzelmiş.. mıknatıslıları bu kadar düzgün denk getirmek çok zor..yeni serideki simliler favorim bu aralar :)

    YanıtlaSil
  2. çok basit nilgüncüm ben düz olanı deneyeyim dedim onda zorlandım dikkat edersen işaret parmaığım ondan çok belirsiz:)
    evet simliler benimde ama yinede düşüncedeyim aksiyon almadım daha:)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)