2 Ocak 2013 Çarşamba

PRONAILS



Nefis bir paket aldım, benim gibi oje delisi birisine gönderilecek en güzel paketlerden J

bordo oje , nail art için gold rengi bi kalem vede ben ojeyle uğraşamam nasıl yaparım diyenlere yapıştır çık tırnak süsleme etiketi

Ürünleri kullanamadım , salim kafa ile yapmak istiyorum tek parmağıma sürüp bu demek yerine hepsini ayrı ayrı kullandığım uygun bir zaman.

Malum yılbaşı ertesi  bir gün tatil sonrası işe başlayınca daha kolay bir manikür seçtim . ama söz en kısa sürede bunları deneyip sizlerle paylaşıcam


Sitede biz nail art delileri için güzel ürünler mevcut ;

Profosyonel olarak bu işle uğraşanlar için aklınıza gelen tüm aksesuarlar (fırçalar, makinalar, tırnak aletleri , törpüler)
El ve tırnak bakımı ,
ayak bakımı,
akrilik,
nail art (tırnak süsleme etiketi, tırnak süsleme kalemi, krackle çatlak oje)
erkek katagorisi bile var (tırnak yemeği önleyici acı cila, törpü, tırnak eti bakım kalemi, erkek el kremi)
ayrıca Pronails akademi var , eğitimler düzenleniyor .
birde firmadan dinleyelim kendilerini;

DERMA NATURA KOZMETİK

Profesyonel el,ayak ve tırnak bakımı konusunda uzman Belçika Markası Pronails olarak artık Türkiye'deyiz. Pronails, 42 ülkede 32 yılı aşkın deneyimiyle Avrupa'nın en profesyonel  el,ayak ve tırnak bakım markalarındandır.

Pronails tecrübesi ile  32yılı aşkın tecrübeyle  123 distribütörden sonra 2012 yılında Türkiye’de The Nail Point adı altında faliyet göstermeye başladık. Derma Natura Kozmetik olarak Pronails'in Türkiye'deki tek yetkili temsilcisiyiz.
The Nail Point, Pronails ürünlerinin yüksek kalitesi ve müşteri memnuniyeti ile el, ayak ve tırnak üzerine bakım ve güzellik alanında hizmet veren profesyonellere showroomumuzda ürünlerimizi sunmaktayız.
Ayrıca çalışanlarımız Pronails Belçika'da verilen eğitimleri tamamladıktan sonra sertifika ve diploma ile uzmanlıklarını belgelendirmiş olmaktadırlar.

Teşekkürler Nailpoints;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)