20 Mayıs 2013 Pazartesi

PASTEL Candy Color Collection












Pastel tamda bahar tadinda cikardigi bu seker renkleri biz bloggerlarla paylasti . icimi acan bu renklerden en romantik buldugum yesili el sariyi ise ayak tirnaklarima uyguladim.ayaklarim komik gozukmus:)

Oldum olasi ambalajini sevmisimdir Pastelin  bu sise icin gabrini ojeleride sevmistim. benim icin ambalaj cok onemli essence minik ojelerine bayilirdim bu tombik siseleri hosuma gitmiyor.

bi ara tum ojelerimi bi video cekip paylasmak istiyorum renkler dibe cokuyor gibi uzuluyorum;(((

nerde kalmistim:)

yesil 2 katta sisedeki rengini alirken sariyi surerken biraz zorlandim tam opak degil ilk katti yari seffaf 2 kati cizgili 3 katda rengi elde ettim. 

zaten ayak tirnaklarima el tirnagim kadar rahat uygulayamiyorum

uzerleri hadi bos kalmasin fimo yapivereyim dedim bunlar kagit aslinda fimonunda tam anlamiyla nasil oldugunu bilmiyorum fimo diye almistim .
oje kurudu to coati gecip uzerine kondurdum kalkiyor uzerine yine top coat surdum o zaman da kabartmali oluyor ya ben beceremiyorum ya bunlar dandik
karpuz salatalik cick elime ne gectiyse kondurdum :D

top coat olarak china glaze kullandim bugun 1 tanesi dusmus digeri takildi derken kalanlarida tirnagimla cikartip dun aksam ugrastigim ust uste surdugum birde flormar kurutucu uyguladigim tirnaklarim 24 ssat olmadan cikardim

esime ne demistir :D bayildi :D ayak tirnaklarin fosforlu gibi Allah askina cikar yildiz:D tabi onlarda cikti yerine siyaha bakan morlar suruldu bi sonraki yazida gelecek:)


Pastel e bu guzel paylasimi icin tesekkur etmek istiyorum.


1 yorum:

  1. Sarı olanı çok sevdim ben ♥ Yeşili de güzel ama çok yeşil ojem olunca almadım.Şişeler konusunda katılıyorum.Essence tombik şişeleri hiç sevemedim bende :)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)