23 Ağustos 2013 Cuma

Dermolab/ Deborah karin ve kalça inceltici




Elimdeki deborah selulit kremini kulkandigimdan bu urunu kullanmaya henuz baslayamadim

Basenli bir insanim armut tipiyim:) menopoz oncesine kadar daha ince belim ve bu kadarda belirgin bir gobegim yoktu

Menopozda elma tipi oluyormus kadinlar zaten armutdum uzerine birde elma eklendi kutuk gibi birisi olucam:))

Hatirlarimda 57kg oldugumda krizlere girerdim simdi 65 66 kg yum 60 olmalisin diyen bir doktorum var

Nisanda baslayip haziranda istedigim kg da olurdum simdi 2 ayi birakin 12 ayda okadar kg veremiyorum
Hergun yuruyuse basladim yoksa kg olmus 68 ve aetnaya devan ediyordu

Onumuz ramazan iftar sonrasi insallah yuruyuslerimi aksatmam

Nerde kalmistik ha  karin basen ne yapicam derken kargo geldi SCC iletisim urunu denemem icin gondermis bu bir isaretmi:)))) 

Scc iletisim Karin Hn ve Deborah a tesekkurler

3 yorum:

  1. Nereden alabilirim acaba :)

    YanıtlaSil
  2. yasemincim satınalmadığım bir yerden sana şurdan al demiyim eczane online satış sitelerinden dermolab karın ve kalça inceltici diye ararsan bulabilirsin canım

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım <3

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)