30 Ekim 2013 Çarşamba

taupe rengi - golden rose 110


ilk sürdüğüm günü hatırladım iş arkadaşlarım nasıl garip karşılandı :))) sonra renk birden patladı sürmeyen kalmadı. 

500 geçti oje sayım ama ben halen açtığım ojeleri kullanıyorum. kaç sene oldu bu ojeyi açalı halen kıvamı iyi biraz daha zor kuruyor vakit geçtikçe . 

tırnak etlerimi sally hansen ile yumuşattıkdan sonra baz olarak kalyon güçlendirici sürdüm üsne golden rose 110 numara . kremsizde ellerim ceset eli gibi gözükünce hemen exipial lipo sürdüm  ve resimledim onun için ellerim bu kadar yağlı gözüküyor:))

ilk sürüldüğünde garipsenen bu renk şu an bana french oje kadar normal geliyor. ilk fördüğümde bile garipsememiştim oje konusunda zaten sınır tanımam:) gel birde bunu etrafa anlat dimi o ojeleri sürmek için almadın dimi diyen bile oldu:)))

uzunca bir süredir blogda oje paylaşmamışım online alışveriş ve saç bakımına okadar sardımki:)))

ha bu arada intagramada fena sardım :)))

instagramda nil7035 username ile varım ;) beklerim

3 yorum:

  1. Bu renge bayılıyorum! Unutmazsam ben de bakacağım. Çok yakışmış tırnaklarına :)

    YanıtlaSil
  2. aynı senin gibiyim, 3-5 sene öncesine kadar frenchten başka renk bilmezken şimdi neler neler yapıyorum..bu renkleri de kışın kullanmayı çok seviyorum .

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)