11 Kasım 2013 Pazartesi

herşey güzel bir çekilişle başladı..

çekilişlere bayılıyorum.  bazılarındada içinden bir ses kazanacağımı söylüyor işte tamda böyle bir çekilişe katıldım ama kazanamadım:(((
yorum kısmına ümitliydim yazdım çünkü gerçekten ümitliydim.

sonra bir mail aldım,  sevgili demet bana bir şablon yapacağını seçim yapmamı istedi :)

çok şanslıyım dimi, kabul ediyorum şanslıyım aman nazar değmesin;)

şablonumu beğendim sevgili demetede birkaç ricam oldu hem şanslıyım , hem yüzsüz :) puantiye olurmu header a kedi koyarmısın menüler şu olurmu vs vs. demet büyük bir sabır ve itinayla tüm sorularıma isteklerimi cevapladı ve kısa bir sürede bana yeni blog şablonun hazır  dedi baktım bayıldım , baktım içim açıldı

blogu açalı 3 seneyi geçti, kendi uydurma şablonla yetiniyor ve hayal ediyordum hayallerimle birebir örtüsen bir şablonum oldu Demetcim ellerine sağlık

sizde yeni bir şablonum olsun istiyorsanız Demet'in bloguna ışınlanın ;)

http://amigurumiaskina.blogspot.com






8 yorum:

  1. gerçekten muhteşem olmuş demet hanımın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel olmuş..güle güle kullan..ben de bir değişiklik istiyorum ama bloga çok vakit ayıramıyorum şu sıralar, belki yeni yıla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgünüm demetle bü konuş bence çok kısa sürede güzel şeyler oluşturuyor ;)

      Sil
  3. Canım güle güle kullan sablonunu, şansın daim olsun inşallah.Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş demet yine döktürmüş benim bloğuma da o el attı sağolsun süper oldu.

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)