7 Aralık 2013 Cumartesi

Green Mama - doğayla uyum içinde



Green Mama yı ablam bir eczanede görmüş bilgi almış , bana söyledi bir araştıralım dedim bir iki blogda ve bir forumdada yorumları okudum.

yorumlara göre hayvansal hiçbir ürün yok aynı zamanda hayvanlar üzerinde test edilmemeside büyük artı geldi bana.

firmadanda bilgi almak için yazıştım, sağolsunlar içlerinde en merak ettiğim 3 ürünlerini bana denemem için gönderdiler








ürün ambalajları çok hoş ve epey büyük boyları




kuru ve ince saç yapılandırıcı losyon
karabuğday ve ahududu


tırnak için güçlendirici krem
deniz mineralleri ve kitosan


makyaj çıkarıcı süt
buğday tohumu yağı ve papatya






Adg Grup kurulduğu kozmetik ürünlerinin üretimi konusunda faaliyet gösteren yüzde yüz Türk sermayeli bir şirkettir.


sizde benim gibi dermokozmetik ürünlere yöneldiyseniz denemeniz gereken bir ürününü muahakkak bulacaksınız 


detaylı bilgilere ve diğer ürünlere bir gözatmanızı tavsiye ederim.

http://adggrup.net


Green Mama Facebook sayfası için  TIKLAYIN


Dünyanın birçok ülkesinde, 1996 yılından bu yana raflarda boy gösteren GREEN MAMA'nın ürünlerinde yapılan klinik testler sonucunda, cilt hastalıklarının tedavisinde önemli bir rol oynuyor. GREEN MAMA'nın etik yaklaşımıyla üretilen ürünler, yüzde 99'a kadar doğal bileşenlerden elde ediliyor. Etik yaklaşım çerçevesinde cildin doğal fonksiyonlarını destekliyor. Cildin doğasını bozmadan bakımını sağlıyor. Öte yandan kremler ciltte alışkanlık yapmıyor.

Lavanta tarlası "krem" oluyor!

Fransa'nın Montauroux eyaletinde fabrikası ve lavanta tarlası bulunan GREEN MAMA, Rusya'nın Egorievsk kentinde üretimlerine devam ediyor. GREEN MAMA, Rusya'nın el değmemiş Sibirya Ormanları'ndan topladığı bitkilerle ürünlerini global pazara sunuyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)