5 Aralık 2013 Perşembe

breathe right - fikrimuhim

ben bir fikrimuhimim :) yıllar sonra yine bir ürün deneme fırsatı buldum:)  

ufak bir serzenişden sonra gelelim denediğim ürün hakkında gözlemlerime yaklaşık 4 5 sene önce deviasyon ameliyatı oldum , öncesi ile arasında ne fark var derseni inanın mucize yok o zamanda uyurken ağzımdan nefes almak için ağzım açık yatıyordum şimdide. zaman zaman tıkanma beni rahatsız ediyor burun kanadını yana açınca daha rahat nefes aldığım için bu ürünü hep merak eder ama üşenir almazdım.

içinden 10 lu bir paket ve 2 şer li 5 paket çıkıyor 2 şerli paketleri etrafıma dağıttım, onlar gayet memnun hatta elimdeki pakete göz koydular .

yapıştırdığını anda burun kanatları açılıyor ve soluk daha iyi alıyorsunuz . ama ben güneş gözlüğnünden bile burnuma basıyor diye rahatsız olan birisiyim aynı etki bu üründede oldu burnumun üstünde normalde olamayan birşey bir yapışkan beni gece uyandırıp ürünü burnumdan söktürdü:)


birde gripliyken denemeyi düşünüyorum çünkü tamamen tıkanıyor. 

ameliyat sonrası bir başka dr. dışdanda müdahele edilmesi gerekliydi gel hemde burnunu düzeltelim desede o tamponlu süreç beni çok rahatsız etmişti hatta tamponlar çıkarken kanama olması beni çok korkutmuştu:)


ürün şu şekilde


ben aenin gibi tripli değilim diyorsanız tavsiye ederim





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)