11 Aralık 2013 Çarşamba

çekilişimin sonucunda kazanan"............

http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/10/cekilisime-buyrun.html

yaklaşık 1 seneyi aşkındır süren bu çekilişime jatılan herkese çok teşekkür ediyorum 1000 takipçi sayısı gibi bir hedef belirlemiştim 1000 aştığımızdan çekilişimi sonuçlandırmaya sıra geldi

mükerrer katılımcıları düştükden sonra 87 katılımcı katılmış çekilişime teşekkürler

6. sırada ise benim her çekilişime katılan ilk defa kazanan olan

oldu kendisine mail attım geri dönmesini bekliyorum

şimdiden iyi günlerde kullanmasını diliyorum

neler kazanmış bakalım:)

süre gelen iki çekilişim var saatini yaratı yarın sonlandırıyorum rozita saç bakım yağı çekilişim 20 aralık tarihinde son bulacak katulmayanlara duyurulur



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)