2 Aralık 2013 Pazartesi




dikişe devam ediyorum. kurs gittiğimi söylemiştim. klozet takımı yapmak istemediğimden mutfapıma paspas diktim:)

elimde olan kumaşları değerlendirmek tamamen. polar koltuklarımın üstüne örttüğüm (bir koltuk kumaşım vardıki yazın yakar, kışın soğuk tutar onun içinde üzerine birşeyler örterdim:) tekli koltuğumun örtüsünden , renkli kısım cuma pazarından 50 kuruşa aldığım birazındanda tımbışın seğerini kapladığım kumaş. içine elyaf lazım oda bir zamanlar hurç olan sökülmüş bir kenarda değerlendirmeyi bekliyordu .
altının astarı ise amerikan bezim vardı o:)

elde aplike ile birbirne monte edilip elyaf astarla birlikte makinede dikildi:)

bu arada cupcake modeli benziyor dimi bu ne yaw demediniz:)

anlatımım ne kadar kötü dimi :) beni anlayan anladı :) anlamayanlarda böyle işlerde bezi olmayanlar;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)