1 Mart 2014 Cumartesi

BIODEMA PHOTODERM MAX ürün incelemesi

bir süredir makyajımın vazgeçilmezi öyleki kapatıcımdan sonra en çok kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.

Bioderma photoderm max  uzunca bir süredir çekmecemde duran unuttuğum ürünler arasındaydı. tek bir kullanım sonrası vazgeçilmezim oldu ve dibini gördüğüm nadir ürünlerden.

patakrem diye birşey vardı halen varmı bilmem o tip kremsi yapıda , ürünü içinden çıkan süngeri ile kullanıyorum. benim cilt tonumla birebir örtüştü öyleki tam no makeup makeup lık bir ürün kimse yüzümde birşey olduğunu anlamıyor ama dağlıklı ve eşit cilt tonundan dolayı sorular alıyorum:))) kremsi yapıda olduğundan allık olarak krem allık kullanıyorum krem allığımda stila bir başka yazımdada ondan bahsetmek istiyorum

bu ürünün üstün herhangibir pudra vs geçmiyorum ne bir parlama ne yağlandırma üstelik güneş korumasıda benim gibi güneş kremi sürmeye üşenenler için .

bittince kesinlikle almaya devam edeceğim bir ürün.

resimde n kadar koyu gözüküyor dimi ama ciltde var ile yok arası

bu tip ürünlerde yapış yapışmı olacak diye korkarım vaadettiği pudramsı hissi bana yaşatıyor

bu kadar amatörce anlattıkdan sonrada birde biodermanın sayfasından vaadettiklerini ve şu anda ki satış fiyatınıda ekledim.

bendeki rengi 
teinte claire
light colour














SENSIBIO AR COMPACT                                          Kızarıklığa Karşı Etkili Kapatıcı Kompakt
Kızarıklık sorunu yaşayan hassas ciltler için yatıştırıcı ve ten rengini düzenleyici kompakt pudra hem anlık hem de uzun süreli kızarıklık sorunlarının giderilmesine destek olur. Enoksolon, alantoin ve kanola yağı içeriğiyle sıcak basması hissinin giderilmesine yardımcı olur. Rosactiv kompleksi® (yeşil çay ekstresi, gingko biloba ve soya fasulyesi) içeren ürün, nemlendirici içerikler sodyum PCA, avokado fitestorelleri, hidroksiprolin ve gliserin sayesinde cildin tolerans seviyesinin yükseltilmesine yardımcı olur. SPF 50 güneş koruması, kızarıklığı ağırlaştırıcı bir faktör olan U.V ışınlarına karşı koruma sağlar. Açık ve koyu renk alternatifleri doğal bir etkiyle cilt tonunu eşitler. Yumuşak ve kolay uygulanabilir dokusu ciltte pudramsı, hoş bir his bırakır. Koruyucu içermez, parfümsüzdür.  
TÜKETİCİ SATIŞ FİYATI: 74,50 TL

2 yorum:

  1. Cidden rengi baya koyu duruyor ama bb kremler gibi desene, durdukça cilt tonuyla bütünleşiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürüncede koyu olmuyor bb krem gibi değil
      diğer renklerininde numunelerini deneyip onlarıda yazıcam ;)

      Sil

yorumun benim icin cok onemli;)