15 Mart 2014 Cumartesi

mor hastasi blogunda misafir kalem oldum:)

http://morhastasi.blogspot.com.tr/ yayinlanan misafir kalem tecrubemi yayinlamayi epey geciktirdim.



 

ilk misafir kalem deneyimimim.

biraz kendimden bahsedecek olursam 2010 dan bu yana blog tutuyorum. sıkı bir blog takipçisiyim, günlük rutinimdir blog okumak.

yaklaşık 500 küsurluk oje koleksiyonumun yanı sıra nail art larada bir ilgim olduğundan manikürümüçpaylaşmadan önce sizlere nail art ürünlerimi göstermek istiyorum


kısaca bahsetmem gerekirse  yukarıdaki ürünler konad stamp  plakalarım



viva nails sticker larım yukarıda gözüken su ile uygulanan kesip suya atıyorsunuz sonrasında tırnağınıza yerleştiriyorsunuz
ve polka dot kalemlerim ben bunları ebay dan çok uygun fiyata temin etmiştim



yine konadlar ve suda uygulanan sticker lar vede tırnak bantları vede pro nail kalem buda ister french yapın ister ojenin üstüne istediğinizi yazın gold rengi bir kalem



nail sticker ekoz kozmetik den. en kolay nail artdır . istediğiniz renk oje vede minik güzel sticker lar;)



yine viva nails tırnak süsleri bunlarla daha ziyade franky oje yapılabiliyor ojenin içine dök çalkala :) uygula
franky oje frankestain dan geliyor kendinizin yaptığı ojelere deniyor


fimolarım oje kurumadan üzerine koyup kurudukdan sonra top coat geçiyorsunuz 
gold renkleri ise metaller aynı uygulama 
vede konadlarımın daha yakından resmi


toplu bir şekilde bakacak olursak en sağda gözükenler mara tırnak filmleri , pro nail tırnak filmleri vede essence tırnak filmi tırnak boyutunda oluyor maraları fönle ısıtıp çıkarıp hava kalmayacak şekilde tırnağa yapıştırıyoruz vede törpü ile fazlalılığı kesiyoruz.

ben bunları kısa kısa tarif ettim sonuçda artık okadar çok bu tip uygulama youtube da varki tarife bile gerek yok:))))
havyar ve velvet nail art larım yok:(( maalesef türkiyede satıcılar 1 e 10 istediklerinden almıyorum ebay dan son paketim elime geçmediğinden cesaret edemiyorum ama araştırmalardayım:))))

gelelim sevgili mor hastası için yapmaya çalıştığım sevgililer günü konseptli manikürüm  3 kere yaptım ama üçüde çok içime sinmesede plakaların elimi kesmesinden sil tekrar yap olayında tırnak etlerim ce tırnaklarım yıprandığından dördüncüyü maalesef yapamadım;)
i
bu ilk deneme polka dot nail sticker konad ne arasan var deli kızın çeyizi  gibi oldu yatmadan sildim:))

ikinci manikürümde top coat sürerken damgaladığım love bozdum yoksa renk olarak sevdiğim bir çalışmaydı







konsept sevgililer günü olunca love stamp e takdım:)))






son manikürüm 












kırmızı aşkı ifade eder birde konad ile love damgaladım;)


 


son olarak sağ elimede hediye paketinden esinlenerek fiyonk damgaladım

umarım beğenmişsinizdir yorumlarınız benim için çok değerli 

blogunda beni ağırladığı için mor hastasına çok teşekkür ediyorum..

sevgilerimle











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)