29 Nisan 2014 Salı

BAYKUMAŞ sen ne yaptın



girip bi gezinin başlığı az bile atmışım :) nefis kumaşlar gelmiş ne seçeceğimi şaşırdım en çokda penye parçalara vuruldum.


alışverişmi beni mutlu ediyor yoksa bir şeyler üretme azmimi hangisi:)))

kumaşların resimlerini koymak istedim becermedim  onun için beğendiğim linkleri aşağıya koydum.

http://baykumas.com/collections/parca-kumaslar/products/n29-panda-ve-papagan-desenli-pamuklu-penye-parca-kumas

pandanın şapşikliğine bakın


bu linkleri koyarken bile tırsdım ben almadan bitecek diye :)



düy düt minibğs yaa bu bende var nefis pamuklu bir kumaş yastık yapıcam:)))
bunu pintereste buldum:) bayıldım yapıcam 


penye kumaş nasıl dikilir benmi becerremiyorum dikenler bir el atsın lütfen

okadar ucuz fiyatlara o kadar güzel kumaşlar varki baykumaş da hepsini alasım var ama elimde patlamasın önce penyeyi nasıl dikeceğimi bilmem lazım :)))

daha önce penye dikmiş birisi bana yardım ederse minnettar olucam. 

bu siteyi sevmem baykuş sevmemdende kaynaklanıyor olabilirmi acaba logonun tatlılığına bakın yaw 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)