13 Haziran 2014 Cuma

shoetek sandalet kabusu

shoetek binlerce trend ayakkabıyı çok uygun bulabileceğiniz bir mağaza. 

zamanında online alışveriş yapmış ayağıma şok büyük gelince iade etmiş ve  zamanında 15 lira kargoya verip en az 3  4 sene önce tövbe etmiştim.

ışıltılı sandalet arayıp bulamayınca caddedeki mağazalarına gittim  iki çift sandaleti aldım.

orda deniyorsunuz ama yoğunlukdan çokda ilgilenilmiyor oda ayrı bir konu  eve geldiğimde 

bu sandaletlerin parmak arası bantının dikine değilde enine olduğunu anladım ama çokda önemsemedim.
ertesi gün toplamda yarım saat yürümediğim araba ile gittiğim yerden parmak arasını nasıl rahatsız ettiğini maalesef tecrübe ettim. mail attım aldığınız mağazaya götürün dendi e kapı komşusu olmadığından götüremedim. bende mandalla ezmeye çalıştım geçen seneden beri mandallı duruyor ve denemedim daha 

buda diğeri bunun parmak arası iyi bununda diğerininde topuğa gelen bantı sürekli aşağı düştüğünden ayağınızdan çıkıyor.  dikkat ederseniz soldaki metali bir giymede nasıl koptuysa kopmuş vede yüzeydeki pütürleride görüyorsunuz. e bunlar sandalet değilmi sandaletde rahat birşey değilmidir . bunları çıkarıp fırlatasım geliyor ikisine 80 lira verdim eşim at gitsin diyor ben kıyamıyorum:((( 

online alışveriş yapacaklara denemeden almayın derim  tecrübeyle sabit :((

ogün gitsekmi dedim eşime  ne diceksin dedi geçen sene aldım mı diyeceksin dedi .  yazık değilmi :(((

sırf görüntü derseniz ok. ben rahatsız olmam kullanıyorum aynısını diyen varmı acaba :(((

shoetek bir daha sandalet almam:(





2 yorum:

  1. Bu tür tecrübelerin paylaşılması çok yerinde.Ayakkabıda rahatlık çok önemli. İşkence çekerek şıklık olmaz. Az para da değil, yazık değil mi.. Tüketici şikayet sayfalarına da yaz bence. Belki akılları başlarına gelir de sattıkları ürünün ayıplı olması sorumluluğunu alırlar.Yalnızca ayakkabı için değil bu söylediklerim. geçen yıl Yataş kanepe benim de burnumdan getirmişti. Epeyce uğraştım.

    YanıtlaSil
  2. getirin mağazaya deniyor kargoyla gönderin denmesi gerek iyormu . müşteri memnuniyeti çok önemli

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)