9 Temmuz 2014 Çarşamba

ORIFLAME - THE ONE

sanırım. bu seriyi en son paylaşan ben oluyorum:)))

oriflame benim için minik tester rujlar demek yaşı benim kadar olanlar ilk oriflame üye olanlar hatırlar tüm rujların olduğu minicik rujlardan oluşan seti bayılmıştım:)

aslında o boy okadar iyiki benim gibi bitiremeyenler için.

HER AN GÜZEL HER YERDE GÜZEL  sloganıyla yeni bir seri çıkardı THE ONE 

oriflame the one serisinin ruj, krem far, eyeliner, rimel ve siyaha bakan bir bordo ojesini geçtiğimiz günlerde paylaştı benimle . ürünler kağıt bir makyaj çantasında geldi itiraj etmeliyimki ben bu çantayı çok sevdim günlük çanta olarak kullanıyorum;) 











  • Color Impact Cream Eyeshadow:  Toplam 6 renk
  • Volume Blast Mascara
  • Eyeliner Stylo:  toplam 4 adet renk 



  • Color Unlimited Lipstick: toplamda 12 renk 


  • Long Wear Nail Polish: toplamda 15  renk 



incelemek için  -->  The One 





teşekkürler ORIFLAME 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)