9 Eylül 2014 Salı

HC HAIR CARE ŞAMPUAN tecrübem



daha önce denemiş olduğum ürünleri http://yildizlimakyaj.blogspot.com.tr/2014/01/hc-hair-care-urunleriyle-sac-bakm.html yazımda paylaşmıştım.

sırada kullandığım ve memnun kaldığım bir diğer ürünü olan şampuanı sizlerle paylaşmak istedim.

http://www.sacbakim.com ürünleri temin edebileceğiniz adres 


saçlarım anormal bir şekilde kurudu tabiri caizse saman gibi oldu bakımlar yağlar vs ler bi bitkisel küre sokmuşken içeriği ile benden beni alan bu şampuanı denemeye karar verdim.

hc hair care ürünleri çok şık ambalajlı şampuanlar kutulu ve kutu üstü jelatinli siyah ambalajı ile fazlası ile göz dolduruyor, gelelim içeriğine shea butter , biotin, phyto keratin, aminoasit, mineral, vitamin ve bitli özlerinden oluşuyor.

pompalı ambalajı ilede yeterli şampuanı döküp saçmadan almanızı sağlıyor. kahverengi şeffaf öyle köpür köpür bir şampuan değil. zaten ne kadar köpürüyor okadar kimyasal içerik bunu unutmayalım.

ilk başta el alışkanlığı kreme elim gitsede tek başına yeterli bir ürün. 

gönderim güvenli hızlı ve kargo bedava;)


bu arada saçlarınızda ani değişikliklerde kullandığınız herşeyi gözden geçirin. benim saman gibi olmasına sebep deniz, havuz, güneş diye düşünsemde saç boyamın daha da mahvettiğini anladım. maalesefki palette saç boyası benim saçlarımı mahvetti:( yeni bir boyadayım internet araştırmam ile bu boyaya geçiş yaptım :) ayrı bir yazı gelecek bununla ilgili 

kısacası siz halen hc hair care ürünlerini denemediyseniz inanın çok şey kaybediyorsunuz .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)