16 Aralık 2014 Salı

Tesettür giyimde online alışverişin adresi MODAMEYRA

Modameyra com da eşarp , büyük beden, outlet, içgiyim seçenekleri ve inanılmaz derecedetesettürün neredeyse tüm markalarını bulabileceğiniz bir tesettür giyim cenneti.



Ben online alışverişde birincisi iade bölümüne ikincisi kargo fiyatına bakarım. 


Modameyra.com’da koşulsuz iade ve de ücretsiz kargo olunca bir alışveriş yapmak şart oldu:)


Kendi kendime bir iki şey beğendim bile.







http://www.modameyra.com/esarp-modelleri    ve    http://www.modameyra.com/ferace    sayfalarında beğendiğim ürünleri paylaşıyorum.

 

Hazır anneciğimin doğumgününe bu kadar az kalmışken hediye yi bu sene dert etmicem.Annem çünkü canımın içi öyle kolay beğenmez bunun bu rengi varmıydı diye o güzel bakışıile insanın içini eritir. E o zaman hediye rpriz olur ama babamın rahatsızlığından dolayıanneciğimi bir yerede çıkartamıyorum :( istediğini ekrandan göstererek yapıcııım:) ilaç gibi geldi ;)


şimdi biraz daha bakınıp beğendiklerimi kaydedicem tabiki son söz annemin:)



Sizlerde tesettürde online site arıyorsanız  www.modameyra.combir gözatın


Keyifli alışverişler 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)