24 Şubat 2015 Salı

MODAMEYRA - ONLINE ALIŞVERİŞ

Bugün size tesettür giyimde online bir site olan modameyra  tanıtmak istiyorum.

Ben yeni bulduğum bir sitede hakkımızda kısmına ilk önce bakıyorum.


Tessetür modasının parlayan yıldızı modameyra.com en beğenilen tasarımcılara ve markalara sizdeğerli hanımefendilerin kolaylıkla ulaşabileceği bir site olma anlayışıyla 0cak 2014' te yola çıkmıştır

Menüleri incelediğimde  tasarımcılarbüyük beden , indirimdekiler , pijama ve gecelik , markalara göremenülenmiş ve aradığınız ürünü kolayca bulmanıza siteyi rahat kullanmanızı sağlayacak bir yapıyasahip özellikle tasarımcılar kısmı  dikkatimi çekti.



Her tasarımcıyı bir kombini ile menülendirilmiş , bunların içinden iki tasarımcı dikkatimi çekti.



Bu şık pudra elbiseye bayıldım , laf aramızda kapalı olsam direk alacağım sade ve şık bir elbise .




İkinci tasarımcı Merve Gündüz 









Sitede birbirinden sevimli pijama ve gecelik bulabiliyorsunuz 



Tabiki hello kity  :)




http://www.modameyra.com/tesettur-giyim adresinden de bulabileceğiniz birbirinden güzel ürünlermevcut. 

Modameyra  tesettür giyimde güzel ürünler bulabileceğiniz ,  Kapıda ödeme , 55 lira üstü ücretsiz kargo,koşulsuz iade gibi online alışverişi kolaylaştıracak tüm kolaylıkları mevcut bir online site.

Benden incelemesi sizden güzel alışveriş yapması :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)