13 Nisan 2015 Pazartesi

Ahsap boyama volume 5 :) hobievi alisverisi volume 2 :)

İlk emekli olmuşum etrafın canına düştüm, bahar gelmeden bahar temizliği boya badana yapmıştım. Koltuk yüzü değiştirmiştim . O zamanlar ahşap boyama hayalim ama düz boyamadan başka birşey bilmiyorum. Venge rengi bir tv altlığını beyaza boyamıştım.

İnternetde hayran hayran seyrediyordum. Bir önceki http://www.hobievi.com/ yazımdada dediğim gibi dağın başındamı oturuyorum nedir biryer yok. Kurs yok en sonunda belediye kendi açtıda başladım. Ama belediyelerin bu kurslarından çok birşey beklememek lazım. Başlangıç seviyesi oluyor. 

Tabi bu işe ilk başladığımda ürünlerden hiçnirini bilmiyordum. İşlem sırasını bilmiyordum. Artık eğitici videolarda söylenenleri anlıyorum. Malzeme olarak eksiklerimi tamalamaya çalışıyorum.

Hobievi com alışverişim sonrası yaptığım objeleri paylaşmak istedim.

İlk objem posta kutusu (kapıönü gazeteliği hatta , süt kutusu bile deniyor) bu objeyi yeni evlenen eşimin yeğenine yaptım daha haberi yok:)



Gazetelikde zemin rengi olarak pembe kullandım ama bu pembe için (pudra pembesi, şeker pembeyi beyaz ile karıştırdım. Öndeki resim sulu transfer  nail art yapanlar bilir water decaller vardır ya suya atarsın alıp yapıştırısın(sözle anlatılmıyor yahu :) )

İç kısmındaki post card yazısı stencil  . Stencil yani şablonda seffaf üstünde şekiller olan bir malzeme



Objenin sağ ve solunuda boş bırakmadım oralarada stencil uyguladım.


Benim ahşap boyamadaki vazgeçilmezim koton kurdele. 




İşte 6 ay önce bunu gösterseniz hadi canım nasıl yapıcaz dediğim ama 6 ay önce mdf sini aldığım objem simitçi sehpası deniyor.


Efendimmmm bu objdede dekopaj transfer uyguladım yine koton kurdele ile objemi tamamladım.


Chabby shic denen akıma bu objemle güzel bir giril yaptım, bazı şeyler sizi mutlu eder dimi bu objemle aşk yaşıyorum.








Malzeme temini online alışveriş sitesi http://www.hobievi.com/   Boyalar dekopaj kağıtları temin edilmiştir.

Diğer dekopaj kağıtlarımı sizlerle paylaşayım, bunlarla neler yapıcam neler :)




Buna bayıldım çini deseni 


Bu tür dekopaj kağıtlarını kulanıp bunları stencil, kurdele ve minik objelerle bir kompozisyon tamamlamak bunun içinde yaratıcı olmanız hayal gücü gerekli . Hayallerin renklerle dansı benim için ahşap boyamanın özeti :)

Renkli günler 






4 yorum:

  1. Bence sen kurstakileri döversin hihihihi :)) internetten öğrenmek en iyisi bence

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım! Harika olmuş çalışmalar. :)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)