26 Haziran 2015 Cuma

Melekli çanta boyama /d.i.y.

Ramazan gelince bir tembellik ruhumu sarıyor ama özünde tembel olmadığımdan zihnim hep birşeylerle  meşgul. Uzunca süredir kumaş boyama yapmak istiyorum ama bir türlü totomu kaldırıp bir işe başlayamıyorum :)

Birkaç hafta önce ara ara deli olduğum cadence new stencil ları meyrahobi de buldum. 



Kumaş boyama için melek figürünü gözüme kestirdim. Yine bir süre önce yaşamdükkanından gelen doğal kumaş (ürünlerinded doğallığı tercih eden yaşam dükkanı sunumdada bu bez keseyi göndermişti)


Öncelikle bez keseyi ütüledim. Boyamadan önce arka tarafına geçmemesi için içine poşet dosya koydum.





Melek figürüne en çok maviyi yakıştırdığımdan kısmet olursa yeni ev dekorasyonumda maviyi kullanacağımdan şimdiden yapmak istediklerimi mavi yapıyorum:)


Kumaş boyam olmadığından akrilik boyayı minik bir kaba koydum.  Yine geçenlerde hobievinden almış olduğum ponpon sünger fırça yardımıyla stencili yerleştirmiş olduğum kumaşa tampon hareketlerle boyadım.






Veeee tataaaaaa sonuç beklediğimden çok güzel oldu şu an kuramayı belediğinden ellemiyorum. Yarına kadar bekleyip tersden buharsız ütü ile ütüleyip kumaşı sabitlemeyi planlıyorum.


Sizler nasıl buldunuz :)


4 yorum:

  1. Ne güzel olmuş, ellerine sağlık. Fikir de çok iyi tebrik ve teşekkür ederim. Yazdım bir kenara :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba yıkadığınızda çıkıyor mu akrilik? yoksa kumaş boyası mı almak lazım bu işler için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkmıyor ancak kumaş boyası daha güzel olur

      Sil

yorumun benim icin cok onemli;)