6 Temmuz 2015 Pazartesi

Vancatburada / kedi kumu

Hani bazı insanlar vardır hayatında kedi bakmamıştır ama senden benden daha fazla kedi ile ilgili yorumu vardır . Bunların en başında kedilerin nankör olduğu ikinciside kedili evlerin koktuğu ha pardon bide kedi sever kadınlarındeli olduğu:)))


Bugün ben kedili evlerin neden koktuğunu anlatmaya çalışayım:) efendim bir kere kedi kumu kalitesiz ise vede  üst üste tuvaletini yapıyor ama bakan kişi totosunu kaldırıp temizlemiyorsa kokar :)  
İlk tımbışı eve aldığımda kedi bakmakdan bi haber ben koştum o zamanlar dia sa var charlie diye bi kum aldım . Getirdim leğene döktüm oğluşumunda patilerini sürdüm artık buraya dedim yapacaksın:). Saolsun hiç üzmedi ama ben bilmiyorumki yapıyor oğlum gidip bakıyorum topaklaşmadığından bulamıyorum bulduğumu alıp diğerini karıştırıyorum aman yarabbim o nasıl bi koku :) hemen internetden en iyi kedi kumu diye arattım ve bi pati sever sitede akkum u buldum aldım. Gayet güzel ama benim tosbağamın ön patileri hart hart kuyu kazdığından hep gri hep gri :( .  Bebek pudrası kokulu kumumuz ilk döktüğünde  şöyle bi kokuyor sonra koku kalmıyor. Kediler kokan hayvan değil ter bezleri olmadığından koku yok ama üstlerindeki kürkleri aynı yün kazak gibi bulunduğu ortamın kokusunu çekiyor. 
Yaklaşık 5 sene bu kumdan vazgeçemedik ama kum valla dolar gibi gitgide pahalılaşıyor. Araştırmalarım sonucunda vancat markasına rastladım bi baktım bizimkinden daha ucuz ve portakal, limon, çam, vanilya, bahar kokulu diye çeşitleri var aldım 2 tane ( 10 kg luk ikili paketlerde ). Ücretsiz kargoda deneyelim ne çıkar dedim.

Döktüğümde içinde kavuniçi koku kapsülleri var :) ve miss gibi portakal kokuyor vede kumu bitene kadar o koku geçmiyor bizim kuyu kazan hınzır bi çıkıyor kum kabından miss gibi portakal kokuyor. Ve beyaz patileri grileşmiyor artık .
Kum azaldığında yani üstünü kapatamadığında kalan kumu atıp kum kabını  çamaşır suyu ile yıkıyıp iyice durulayıp kuruluyoruz ve yeni kumu koyuyoruz bu işlemlerde bizim hınzır yanı başımızda bekliyor hatta küvetde ben yıkarken oda yanımda ayı gibi arka ayaklarına kalkıp küvetin kenarında beni seyrediyor:) yeni kumu buluncada çişi yoksa bile o kuma illaki girip bir parça çişi i yapıyor.

Bu da tımbışın ritüeli:) 




Sizlere denemeden tavsiye etmiyorum biliyorsunuz :) güvenle alışvetiş yapın iletişim formundan ulaşın hatta telefon edin çok ilgili ve çok nazik bir firma 

Kampanya yapmışlar 6 tane kum (1 paket ücretsiz oluyor) 73 lira ama ben diğerlerinide denemek istiyorum ikişer bahar ,limon ve portakal gönderirmisiniz dedim saolsunlar kırmadılar

Bu arada biz kalın taneli alıyoruz ama topaklaşmasını garantilemek için içine ince tanelide koyuyoruz bu sefer koymucam :)  ince taneli daha fazla patilerinde taşıyorlar :)















Buda bahar kokulu kumumuz .



Bunlarda vancatburada nın numuneleri. Numune candır dimi hele çantaya atıp sokaktaki canlara götürmek daha bi can;)


Tımbış evin paşası ama benim dışardada yolumu gözleyen patilerim var onlar içinde yine kendi markaları van cat burada tavuklu mama 5 kg aldım.

online pet alışverişiniz için gözüm kapalı tavsiye ediyorum yerleri  fatsada ordan buraya sorunsuz sağlam paketli 2 şer koli ayrı ayrı koli , mama ayrı , numune ayrı paketlenmiş geldi kargocu biraz yorulmuş e kolay değil 65 kg. aman yavaş bırakın patlamasın koli dedim bunlar az ağır değiller derken nezaketini korumaya çalıştı çocukcağız içinden küfür etmişmidir:) bu arada kargo için üç alternatif kargo şirketi üçüde ücretsiz kargo .





7 yorum:

  1. biz hep kristal kum alıyorduk marketten, evde kedi çok, 7 tane ve korkunç kokuyor. Denesem mi acaba bunu da:) İnce tane mi kalın tane mi tavsiye edersin?
    Kedi kumu kokusuna çare ararken çıktı yazı karşıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin kristal kumlar sağlıksız :( kalın taneli kullanıyoruz ama içine ince taneli de ekliyoruz . ince taneli topaklaşması kolay oluyor ama ince tane daha çok eve dağılır kalın tanelide bu yüzden yarı yarı yapıyoruz :)

      Sil
    2. ayrıca kapalı wc kabı ve altında bi paspas koyuyorum çıkınca oaspasda tutuyor;)

      Sil
    3. paspas şart zaten bizimkiler patilerini duvarda temizlemeye karar vermişler :)

      Sil
    4. :) Bizimki kum kabından çıkarken kaba sürüyor sonra oyurup kırk saat yalanıyor :)

      Sil
  2. Tagaddi geceleri nadiren kumunu kullanıyor, gündüz saatleri umumi tuvaleti bahçeyi kullanıyor ama aklımda bulunsun! Biz kedi anneleri birbirimize yardımcı oluyoruz ya seviyorum bizi ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi borç biliyorum deneyimlerimi paylaşmayı ben kedi bakmayı internet sayesinde öğrendimki ozamanlar facebookda yoktu miyavlar.com kedigen.com vardı :))) bende seviyorum bizleri tüm sokaktaki canları sevenleri

      Sil

yorumun benim icin cok onemli;)