12 Temmuz 2015 Pazar

Keşke....

Hayallerinize bir adım kalmışken  uzaklaştığınız oldumu

Peki buda olsun bundan sonra hiçbirşeyi kafama takmıcam dediğiniz

Ne yapacağınızı bilemediğiniz

Herkese iyilik yapmak isterken kendinizi üzdüğünüz

En çokda kırılan siz olduğunuz ve kimseye yaranamadığınız 

Cevap evetmi :('.   

Bir kitap okudum hayatım değişti desem keşke öyle bir kitapda aldım ama sanırım ben biraz angutım anlayamadım başında bıraktım içim darlandı.

Keşke herşey daha kolay olsaydı, keşke herkes benden hoşnut kalsaydı, keşke kimse kırılmasa, keşke insanlarda beni anlamaya çalışsa keşke keşke......

Sahurumu yaptım aklımda bin tane soru uyku tumuyor bende içimi döküyorum okuyan olurmu okusa keşke.....

Herkesi memnun etmeye çalışınca bi bakıyorsunuz kimse mutlu olmamış .

Huy bu değişirmi değişmez annem derki huy teneşirde paklanırmış , yani akıllanmıcam.

Hiç kimseden kendim için birşey isteyemem ama herkes benden çok kolay herşeyi ister . Evimde çok rahat olurlar birşeyleri çok rahat isterler . 

Küçük emrah modundayım sanırım  ramazan bi bitsin kendime gelicem alll işte yine bi tarih koyuyorum kilo veririm dur ramazanda demiştim . Şöyle bi koyversem hiçbirşeyi düşünmesem herşey yolunda gitse.

Kimse benden birşey istemese , hayallerimdeki o evi alabilsek , ev için koştursam aklımdaki tüm evle ilgili koşturmaları yapsam keşke....

Bir insan düşünün bir etamini bile işlemeden 5577766777 tane modele bakıyor ay dur belki daha güzelini yaparım ziyan etmiyim ipleri etamini dermi yaa. Yap gitsin olmadı at gitsin nedir bu olay anlamadımki

Yapmak istemediğim şeyleri isteyecekler e ben ne dicem diyorum olmamış olaylara sıkılmaya başlıyorum kaygı bozukluğu tamam ben kesin hastayım :) 

Bi odamda yolda bir kere yatılıya gelenler için yatak odası takımım vardı atayım hobi odası yapayım dedim, söylediğim yakınlatım e biz nerde kalıcaz dediler sıkıldım sıkıldım . Ama istiyorum da  takımı gel al diyoruz ihtiyaç sahiplisine ben nasıl taşıcamdan tutun üstüne para istemediği kaldı. Çağırdım mobilyacımı verdim hepsini  yaptım hobi odamı ama aklımdakimi değil yeni eve yaparım diyip yapabildiklerimi yaptım oldumu oldu valla.  Bunun için 1 sene geçti sanırım cesaretim yok vıdvıd kendimi yiyorum.
 

Hobi odamdan bi ufak köşe . 





Rahat bir insan olsaydım, laflar  bir kulağımdan girip diğerinden çıksaydı, hiçbirşeyi umursamayıp kendimi mutlu etseydim keşke......

6 yorum:

  1. Benzer şeyler yaşamışız :( belki de bir çok kişi böyledir. Ben böyle onu bunu şunu düşüne düşüne aman kırmayım aman etmeyeyim 3 günlük dünya cevap verme vs vs ama bin tane hastalığım var , içime ata ata :( herkesin işine yaradığın kadarsın işte bunu iyi anladım...Artık mümkün olduğunca herşeyi söylemeye başladım çünkü yetişkin olan insan cinsine ne güvenim ne de sabrım kalmadı neyse ki kendimce çözdüm gibi artık tansiyonum, migrenim vs minimuma indi şükrler olsun. Baktım kimse beni düşünmüyor (Düşünen azınlık zaten farklı davranıyor ) ben kendimi düşünmeliyim dedim bu sene....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla olmuş yaş 45 değişirminbu kafa . birisine birşey diyincede rahat etmiyorumki kendimi yiyorum böyle demiştir bunundüşünmüştür diye.
      en çok kendini seveceksin oda bende yok:( bencil olmak vardı

      Sil
  2. Ayyy tatlı canını üzdüğüne değer mi yaaa, boşver hepsini sen kendine bak. Herkesi mutlu etmeye kalkarsak ohoo, öyle bir dünya yok valla. Ağzınla kuş tutsan da herkesi memnun edemezsin ki. Akışına bırakmak, biraz gamsız olmak en güzeli. Kime senden kıymetli değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sallamak lazım doğrusunda sallayamuyorum:(

      Sil
  3. merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım yazıni okudum biraz karamsarlığa kapılmışsin ama hiçbirşey geçen günü geri getirmiyor o yüzden ne yap et hayattan zevk almaya bak:-) yazılarını okumaya devam edeceğim takip listeme ekliyorum beni takip edersen çok sevinirim:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)