19 Eylül 2015 Cumartesi

bepanthol - trnd

ğ

hani geçenlerde paylaşmıştım trnd den içi bepanthol dolu bir paket aldım diye. gönderilen bi dolu deneme ürünlerini ahşap boyama kursuna götürdüm.  


arkadaşlardan bazıları resim vermek şstemedi . anlayışla karşılıyoruz numunelerden verip anket doldurdum vede bilgi kirapçıklarından verdim.

oluşumu çok sevdiler,  bayeri bilmeyen olmadığından uzun uzadıya anlatmaya gerek yok diyip numuneleri aldılar :))) şaka   şaka  hemen deneyip yapısını sevdiklerini ilettiler 

Benim için eksi yanı bepantene çok benzeyen ambalajı , merhem görüntüsünü sevmedim daha güzel farklı bir ambalajı olabilirdi. 
Daha medikal ürününün cicili bicili ambalajı olmaz ama bayerin çıkardığı her ürünün bir irinin benzeri ambalaj yapması ürünün aynı sanılmasına yol açıyor . Verdiğim herkes aaa bepantenmi evde var dedi:) 


bepanthol bepanten  gibi demirbaşlar arasına alındı. 

teşekkürler bayer  teşekkürler  trnd :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)