1 Eylül 2015 Salı

Bioblas color&more saç boyası deneyimi

Bir saç boyama deneyimini daha sizinle paylaşmak istiyorum.

Yaklaşık 15 senedir saçlarımı kendim boyuyorum. Kuaföre gitmek benim için zaman kaybı:)saçlarımı kendim şekillendiririm bir tek kesemiyorum onuda arada uçlarını ufak ufak keserek bu olayıda hallediyorum. Kaldıki kuaförümde çok iyi birisidir yakında saçlarınıda kesersin bana hiç gelmezsin diyor:)))


Konuyu dağıtmadan yeni bir ürün deneyimimi aktarmak istiyorum .

Bioblas color &more  daha önce denemediğim bir markayı sevgili ilknur'un Dünyası denemek istermisiniz diyince neden olmasın dedim.


Boya setinin içinden her boya kitindeki gibi oksidan, boya, açıklayıcı broşür, eldiven, saç maskesi ve şampuandan oluşan bir set var. 



Bioblas color&more  boya kitinin içinden daha önce hiçbir boya kitinde rastlamadığım  5 vitamin ve mineral yağ. özelliklede bu yağdan dolayı bu ürünü denemek istedim. Daha önceden boyaya yağ katsam ama boya tutmazki dediğim olmuş ve cesaret edememiştim.  Saçları boyarken hemde bakım yapıyorsunuz bir taşla iki kuş:)  bu tür bir ürün psikolojik olarak yıpratmaz diye düşündürtüyor 




 saçım 20 yaşında beyazlamaya başladı:(. Gösterdiğim noktada beyazlamamış bir tutam saç var farklı bir renk gibi durması bu yüzden 






Ben kit boyada olsa boya kabında hazırlayıp fırça ile uyguluyorum :). Oksidanın içine yağı kattım.




Homojen bir kıvam alana kadar karıştırıyorum.  Saçım uzun olduğundan iki set ürün kullandım. 1.5 da yetermiş.  Her zamanki kullandığım boyaya göre yağdan belkide koyu bir kıvamı olmadı.


Önce diplere sonra uçlara uygulayıp saçımı taradım yağdan ötürü çok rahat tarandı.


Saç diplerimden taşırdım beyaz kalmaması için tabi boya yokadığımda çıkmadı:) daha dikkatli taşırmamak gerek yada boyanmamasını istediğiniz yerlere vazelinde sürebilirsiniz.  Sigara külü ile silen kuaför bile gördüm :) 

Saçlarımı duruladım tamamen temiz su görünce şampuan arkasından maskeyi yapıp iki dakika sonra duruladım.
Bioblasın beyaz kapatmasını çok başarılı buldum .





Renk olarak daha önceki boyamdaki numarayı istemiştim. 7.3 bal köpüğü . Mevcut rengime cuk oturdu diyebilirim.  Kutunun üstündeki renkler tamamen beyaz saça  veya hiç boyanmamış saçdaki etkisi diye düşünüyorum. Yoksa hiçbir boya koyu saçınızın rengini açmaz . Sabredip hep daha açık renge boyamaya devam eder ve benim gibi beyazınız bol olursa zamanla saçınız daha açık ton oluyor:)

Bioblas firmasına ve beni ürünle tanıştıran sevgili İlknur hanım'a teşekkür ediyorum.












 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)