2 Eylül 2015 Çarşamba

Ekoz kozmetik / ortam kokuları


Bazı kişilere göre obsesif bir şekilde koku takıntım söylensede ben kötü kokulara insanların nasıl tahammül ettiğini hiç anlamam.

Benim için temiz ev güzel kokmalı, insan güzel kokmalı:) 

Bu takıntımdan dolayıda evimde sürekli kokular vardır.



Ekoz kozmetik çubuklu koku salonumda, Askılı koku kesesi dolabımda , partmantoda, arabada ,

süslü koku kesesi banyolarımda hem dekoratif hemde güzel koku verdiğinden tercih ediyorum. 


Ekoz kozmetiğin en sevdiğim kokusu ise marsilya sabunu .


Temiz koku seviyorsanız kesinlikle marsilya sabununu seveceksiniz.  Ev ayakkabılarımı çantama koyduğumda kabın içine bir tane askılı koku koyuyorum :) 





Bu cicoşların kokusu bittiğinde ise spreyli kokudan sıkıyorum:) bitince atılacak birşeymi bu güzellik :) Allah aşkına :))


Şimdiye kadar denediğim oda kokularının içinde en kaliteli ürün diyebilirim . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)