26 Ocak 2016 Salı

vintage çerçeve /d.i.y bölüm 1

uzuuuuunca bir aradan sonra merhaba

1 aydr evde d.i.y nin dibine vurdum. tüm detayları paylaşıcam , öncelikle minik detaylardan başlamak istedim:)



bu dörtlü çerçevede evlilik resimlerim vardı o kadar klasik geldiki resimleri albüme kaldırıp değiştirmeye karar verdim.

böyle bir çwrçevenin içine istediğinizi yerleştirebilirsiniz bunun için jüt bezine ihiyacınız var. 
ben melek figürüne bayılırım bunun için minik bir melek polyesterden (ahşap boyamalarım için almıştım) bir gözüne kendi yaptığım kokulu taş melek kanadını yerleştirdim. daha bi vintage görüntü olması  için 
vintage bir dekupaj deseni kenarlarını çakmakla yakıp biraz eskittim . kuş deseni bir stencil boyutlu olması için onu inci beyazı rölyef çektim:) birde meleğin altına dantel stencili rölyef çektim, 

camlarını çıkardım ve içindeki kartonlara beyaz tutkal ile jüt bezine yerleştirdiğim objelerimi yapıştırdım hepsi bu :))))






benim hoşuma gitti siz beğendinizmi :o) 
arka arkaya yaptıklarımı paylaşıcam o kadar çok şey yaptımki biraz zorlandım bir hayli sıkıldım :) 

paylaşmak bana iyi geliyor:) 

4 yorum:

  1. Küçük şeyler bu kadar güzel olursa, büyüğünü düşünemiyorum ben.

    Bu arada, TV ünitesi gözümden kaçmadı değil yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benim için büyük insanlık için küçük şeyler:)

      Sil
  2. ben de merakla bekliyorum diğer projeleri. ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)